Hvilken mme er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Tullemuzz

Kom til og tænke på hvis min amning heller ikke kommer til og fungere denne gang, hvilken slags modemælks erstatning er så bedst? Kevin fik alomin syrnet, da jeg fik at vide det var bedst af hende fordi jeg selv var test barn på det og det hjalp på min kolik dengang, men synes det er blevet meget dyrer end det var for to år siden håber nogen kan komme med nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Benjamins'mor

Altså vi bruger NAN2 til min søn. Der har aldrig været nogle problemer, men han havde allergi så fik Nutramigen i starten, der skal man have en recept fra kommunen, ellers koster det 255,- NAN2 koster mellem 70-80,- alt efter hvor man køber det.

Anmeld

6. oktober 2011

Laura.

Tullemuzz skriver:

Kom til og tænke på hvis min amning heller ikke kommer til og fungere denne gang, hvilken slags modemælks erstatning er så bedst? Kevin fik alomin syrnet, da jeg fik at vide det var bedst af hende fordi jeg selv var test barn på det og det hjalp på min kolik dengang, men synes det er blevet meget dyrer end det var for to år siden håber nogen kan komme med nogle gode råd

Jeg ved ikke hvad der er bedst af MME.. jeg er stadig ny i det hele.. Jeg har givet min datter Nan i godt 4 mdr. nu og det fungerer bare rigtig godt for hende.. Men jeg kender intet til de andre..

Anmeld

6. oktober 2011

Maja88

vi bruger NAN HA1 herhjemme..

Anmeld

6. oktober 2011

Tullemuzz

Hvad er edentlig forskellen på de forskellige nan har ikke lige studeret pakkerne kan være jeg skal tage et kik på den når jeg skal handle i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.