Hej med jer :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

susse2

ja jeg har lige meldt mig til her på siden, så tænkte jeg lige ville sige hej

Jeg har været i fertilitetsbehandling 2 gange uden at blive gravid. Min mand er steril så det har været 2 gange ICSI lang behandling. Næste gang vil de dog forsøge med en kort, men lige nu er vi på standby med behandlingen....

Ville bare lige sige hej  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

FrkLarsen

susse2 skriver:

Jeg har været i fertilitetsbehandling 2 gange uden at blive gravid. Min mand er steril så det har været 2 gange ICSI lang behandling. Næste gang vil de dog forsøge med en kort, men lige nu er vi på standby med behandlingen....

Ville bare lige sige hej  

Hejsa, og velkommen til siden! 

Jeg  for at det snart lykkedes jer at blive gravide! 

fra Kamilla mor til Emilie fra d. 4/8-2010

Anmeld

6. oktober 2011

Lisbeth1985

Velkommen til:-) Vi er også i behandling - en proces,der desværre har vist sig at tage laaaaang tid:-( Men heldigvis gør denne gruppe ventetiden en del lettere:-) kram fra Lisbeth

Anmeld

6. oktober 2011

Nessie

Velkommen til

Håber for jer at der er "bid", når I kommer i gang igen.

Vi var også igennem ICSI, og 3. behandling var lykkens gang for os, også efter en pause. Vi gik også til akupunktur, og er sikre på at det var medvirkende til at det lykkedes

Anmeld

7. oktober 2011

Line11

susse2 skriver:

Ville bare lige sige hej  

Hejsa! 

Og velkommen vi er i ICSI lang behandling, første barn og første forsøg, så det er stadig en lidt ny verden for mig! (selvom jeg allerede har fået en del grå hår siden behandlingsstart - he he)

Jeg glæder mig til at følge jer - og held og lykke 

Anmeld

7. oktober 2011

Putomanen

Du får da også en velkommen med på vejen af mig

Jeg er i gang med mit første ICSI forsøg - lang behandling -  og jeg ruger lige nu på livet løs på et fint æg

Jeg håber, at du bliver glad for gruppen og kan finde støtte og opmuntring her, som jeg ved vi er mange der gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.