Jer der fødte i Roskilde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

FrkLarsen

Hvilken jordemoder havde i med jer under fødslen? 

Det kunne være lidt sjovt at høre om vi har haft samme jordemoder os tøser der har født på Roskilde sygehus 

Jeg selv startede ud med: Emma (kan ikke huske efternavn) 

Jordemoderen der kom ved vagskifte, som var der da jeg fødte hed: Marie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Taniakb

FrkLarsen skriver:

Hvilken jordemoder havde i med jer under fødslen? 

Det kunne være lidt sjovt at høre om vi har haft samme jordemoder os tøser der har født på Roskilde sygehus 

Jeg selv startede ud med: Emma (kan ikke huske efternavn) 

Jordemoderen der kom ved vagskifte, som var der da jeg fødte hed: Marie 

jeg kan ikk huske hvem jeg startede med at ha. Men havde Emma som nr.2 (som jeg også gik hos normalt i hele forløbet) også havde jeg Signe..

Anmeld

6. oktober 2011

FrkLarsen

Taniakb skriver:

jeg kan ikk huske hvem jeg startede med at ha. Men havde Emma som nr.2 (som jeg også gik hos normalt i hele forløbet) også havde jeg Signe..

Ej hvor sjovt 

Emma er VIRKELIG sød 

Synes at Marie var lidt strid , nok fordi hun råbte at jeg skulle presse HELE TIDEN! 

Til sidst bedte jeg hende om at stoppe med at kalde mig Kamilla, jeg blev vidst ret så gal på hende 

Anmeld

6. oktober 2011

Taniakb

FrkLarsen skriver:

Ej hvor sjovt 

Emma er VIRKELIG sød 

Synes at Marie var lidt strid , nok fordi hun råbte at jeg skulle presse HELE TIDEN! 

Til sidst bedte jeg hende om at stoppe med at kalde mig Kamilla, jeg blev vidst ret så gal på hende 

Ja.. Emma hun er sq en sej tøs. Hun holdte mig ud i en hel vagt med kæmpe smerter.. og min livmoder gik ovenikøbet i krampe undervejs. - Hun fik også en æske chokolade da vi kom til efterfødselssamtale hos hende.. SUPER sød

Hehe det har nok været derfor at du mener hun har været strid, men ikke en sjov oplevelse hvis man når at blive i dårligt humør..

Anmeld

6. oktober 2011

FrkLarsen

Taniakb skriver:

Ja.. Emma hun er sq en sej tøs. Hun holdte mig ud i en hel vagt med kæmpe smerter.. og min livmoder gik ovenikøbet i krampe undervejs. - Hun fik også en æske chokolade da vi kom til efterfødselssamtale hos hende.. SUPER sød

Hehe det har nok været derfor at du mener hun har været strid, men ikke en sjov oplevelse hvis man når at blive i dårligt humør..

Jeg kunne have kvalt Marie. 

Det var lidt ærgeligt at vagtskiftet lå omkring kl 23.45, jeg fødte nemlig 00.05 

Anmeld

6. oktober 2011

Taniakb

FrkLarsen skriver:

Jeg kunne have kvalt Marie. 

Det var lidt ærgeligt at vagtskiftet lå omkring kl 23.45, jeg fødte nemlig 00.05 

Ej det var da ærgeligt.. Du havde ikke presseveer med Emma ?

Jeg blev indlagt kl.19 .. med den JM jeg ik kan huske hvad hed. - Så kom Emma og var der hele natten.. tog så hjem om morgenen ved 7-8 tiden og ku ik sove og ringede faktisk ind for at tjekke mig. - Fødte 13:16.. Så det var næsten 3 vagt skifte .. Men ville godt ha haft Emma. - Selvom Signe også var utrolig sød.

Anmeld

6. oktober 2011

FrkLarsen

Taniakb skriver:

Ej det var da ærgeligt.. Du havde ikke presseveer med Emma ?

Jeg blev indlagt kl.19 .. med den JM jeg ik kan huske hvad hed. - Så kom Emma og var der hele natten.. tog så hjem om morgenen ved 7-8 tiden og ku ik sove og ringede faktisk ind for at tjekke mig. - Fødte 13:16.. Så det var næsten 3 vagt skifte .. Men ville godt ha haft Emma. - Selvom Signe også var utrolig sød.

Mine presserveer begyndte kl 23.20, så hun var med i 25min 

Jeg så også helst at de var Emma der var med under HELE fødslen, synes skisme at det var irriterende at få ny jordemoder når nu Emma havde fulgt mig under hele forløbet! 

Wow, ja, 3 jordemødre var ikke så lidt endda 

Anmeld

7. oktober 2011

A&F

Min jordemoder hed Anja. Kan ikke huske efternavnet på hende. Hun var sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.