Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Barnepigen skriver: Først ville jeg lige høre hvordan i udtaler Aprilla? Jeg tænker navne som de her ville være gode tilNicholas/NikolasTristan Kristoffer MicasEmiliusTinoMike RickyNicki MichelleEmmelieFransiskaRasmineLaurineRebekka Frederikke
Først ville jeg lige høre hvordan i udtaler Aprilla?
Jeg tænker navne som de her ville være gode tilNicholas/NikolasTristan Kristoffer MicasEmiliusTinoMike RickyNicki
MichelleEmmelieFransiskaRasmineLaurineRebekka Frederikke
bare lige ud af landevejen... sådan udtales det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Drengenavne:CaspianJasperHaydenPigenavne:NikaMinellaSvalaLeonora
Maja88 skriver: ¨slet ingen som er behjælpsomme??? vi har snakket lidt om Philippa/filippa.. vi er meget uenige om stavemåden
¨slet ingen som er behjælpsomme???
vi har snakket lidt om Philippa/filippa.. vi er meget uenige om stavemåden
ELSKER navnet Filippa. Men det skal være med F og ikke Ph, især hvis det skal passe til Aprilla
LunaLykke skriver: ELSKER navnet Filippa. Men det skal være med F og ikke Ph, især hvis det skal passe til Aprilla
hvorfor synes du ikke det passer med PH til Aprilla???
Maja88 skriver: hvorfor synes du ikke det passer med PH til Aprilla???
Tja, det ved jeg egentlig ikke. Tror det er fordi jeg synes PH er meget engelsk. Og det synes jeg ikke passer til Aprilla Men er generelt heller ikke så vild med navne med PH. Om det så er Philip, Sophie osv. Jeg er mere til det gammeldags F
Aprilla og Sophia
Luca
Phillipa
Laura
Luna
Cecilia
Julia
Laust
Anton
benjamins'mor skriver: Angelina.Sofia.Camilla.Milla. Benjamin.
Angelina.Sofia.Camilla.Milla. Benjamin.
ja Benjamin er manden jo vild med... meeeen..
jeg er mere på Valdemar, Bertram, Villads, Tristan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128