Hvor tæt på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Honningblomst

Hej enligemødre...

Kunne godt tænke mig at høre hvor tæt jeres x bor på jer....hvad synes I er optimalt og hvad er ikke?
Er det rimeligt at flytte langt væk fra x og børnenes socialerelationer når man bliver alene??
Hvad mener I og hvad har I valgt at gøre og hvilke aftaler har I med x?
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Mca<3

Da min ex og jeg gik fra hinanden valgte vi at blive på samme vej . Vi boede 8 min gåtur fra hinanden og ungerne syntes det var dejligt . Jeg kunne ikke forestille mig det anderledes Nemt når ungerne skulle i skole og med vennerne .

Anmeld

30. januar 2009

Diana...

Min far bor i borup og min lille søster i ballerup og det ikke noget problem for dem at køre og bringe hver anden weekend.

Anmeld

30. januar 2009

Mutti2

Nu er jeg nok ikke lige i din målgruppe da min datter DESVÆRRE ikke har noget med sin far at gøre!! Men vi bor ca 120 km fra hinanden. hvis han engang ønsker kontakt, vil jeg da helt klart flytte tættere på, da det ikke er helt optimalt!!!!

Knus Pernille

Anmeld

30. januar 2009

Miamaja

det kommer vel an paa saa meget

Anmeld

30. januar 2009

A.

jeg bor i kolding og min ex i horsens

Anmeld

3. februar 2009

tumle81

Min mand og jeg er ikke endeligt gået fra hinanden. Jo altså det er beslutningen lige nu, men vi håber og tror stadig et sted at vi kan finde tilbage til hinanden.
Han har lige fået en lejlighed ca 10 min gang fra os, så det er dejlig tæt på. Kunne ikke forestille mig at vi boede mange km fra hinanden, men vores børn er også små og for os er det vigtigt at børnene ser både mor og far meget...
Knus Kathrina

Anmeld

3. februar 2009

pusling30

Min ex og jeg bor 15 min fra hinanden i bil, han har bil og jeg må tage bussen eller gå, og jeg har gået turen mange gange og klarer det på godt og vel 35-45 min.. Men jeg går også en tur hver dag af en times varighed!

Anja mor til 3

Anmeld

19. marts 2009

betski

Eva skriver:

Hej enligemødre...

Kunne godt tænke mig at høre hvor tæt jeres x bor på jer....hvad synes I er optimalt og hvad er ikke?
Er det rimeligt at flytte langt væk fra x og børnenes socialerelationer når man bliver alene??
Hvad mener I og hvad har I valgt at gøre og hvilke aftaler har I med x?
Knus Eva...

Hej Eva,

jeg synes det er et svært spørgsmål du kommer med. Det optimale vil jeg mene er at, forældrene bor sådan at børnene selv kan gå/cykle imellem hjemmene. Min ex. bor 15 min i bil fra os. Jeg har ofte overvejet at flytte tilbage til jylland efter jeg blev skilt. Men er altid komme frem til den afgørelse, at det kan jeg ikke byde min datter. Der vil være alt for mange konsekvenser for hende. Men tvivlen kommer til tider stadig op i mig, da jeg i perioder ikke trives hvor jeg er. Vælger jeg at flytte en dag, vil min datter komme til at bo 450 km væk fra sin far, og samværet vil dermed blive nedsat

Anmeld

20. marts 2009

Honningblomst

Tusind tak for alle jeres svar....min x bor alt for tæt på for mig og perfekt for mine børn...hvis behov skal man så dække, egne eller børnenes??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.