Smørcreme og mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Happiness

Er igang med at lave min første kage. Og opdagede først til aften at tobleronecremen skal være helt kold før den piskes. Så kan først fortsætte imorgen.

Men kagen skal bruges kl 13... Det er noget med at smørcremen skal være stivnet før mmf lægges på...

Hvor lang tid tager det fra smørcremen bliver lagt på til man kan lægge mmf på? (bare sådan ca.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Dot D

Du lægger mmf´en på lige efter din kage er smurt op. Hvis du smører op af flere gange, skal den lige på køl i mellem, så det går faktisk ret hurtigt.

Smørcremen må ikke være stiv, for så kan mmf´en ikke hænge fast

Anmeld

6. oktober 2011

Happiness

Dot D skriver:

Du lægger mmf´en på lige efter din kage er smurt op. Hvis du smører op af flere gange, skal den lige på køl i mellem, så det går faktisk ret hurtigt.

Smørcremen må ikke være stiv, for så kan mmf´en ikke hænge fast

Super! Mange tak for svar!

Jamen så er der jo intet problem!

Så hvis jeg putter begge cremer i samtidigt, så skal smørcremen bare på, og så mmf på lige efter?

(skal bare være helt sikker ) Og har tjekket din trin for trin ud, tror jeg vil forsøge mig sådan 

Anmeld

6. oktober 2011

Dot D

Happiness skriver:

Super! Mange tak for svar!

Jamen så er der jo intet problem!

Så hvis jeg putter begge cremer i samtidigt, så skal smørcremen bare på, og så mmf på lige efter?

(skal bare være helt sikker ) Og har tjekket din trin for trin ud, tror jeg vil forsøge mig sådan 

Ja, jeg gør det, som du skriver...

Bund - fyld - bund - fyld - bund også smøre jeg op og på med fondanten

Jeg har jo efterhånden smurt rigtigt mange kager, så jeg kan som regel gøre det af én gang, måske du skal to gange, men det ser du, når du er i gang

Anmeld

6. oktober 2011

Happiness

Dot D skriver:

Ja, jeg gør det, som du skriver...

Bund - fyld - bund - fyld - bund også smøre jeg op og på med fondanten

Jeg har jo efterhånden smurt rigtigt mange kager, så jeg kan som regel gøre det af én gang, måske du skal to gange, men det ser du, når du er i gang

Haha ja sikkert Er sikker på jeg opdager MANGE ting jeg burde gøre anderledes Men er da spændt på hvad der kommer ud af det

Men mange tak for hjælpen!

Anmeld

7. oktober 2011

Dot D

Happiness skriver:

Haha ja sikkert Er sikker på jeg opdager MANGE ting jeg burde gøre anderledes Men er da spændt på hvad der kommer ud af det

Men mange tak for hjælpen!

Det var så lidt

Glæder mig til at se resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.