Hjælp - måling af veaktivitet? Hvor sikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Highlander

Jeg har lige været en tur på sygehuset fordi jeg havde så mange plukveer og smerter. JM måle ve aktivitet på mig med nogle "bånd" rundt om maven og sagde at jeg helt sikkert havde begyndende veer og jeg nok ville komme igen inden for 24 timer.

Nu er vi lige kommet hjem og jeg har fået et bad og to panodiler, og det er en hel del bedre... Hvad er jeres erfaringer med måling af ve aktivitet, kan det godt gå i sig selv igen eller er det helt sikkert at man er ved at gå i fødsel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Highlander

6. oktober 2011

Highlander

6. oktober 2011

Frøken J.

Highlander skriver:

Det er da spændende! Jeg har desværre kun dårlige erfaringer. Jeg tror det var da jeg var 37 eller 38+ og jeg fik kørt strimmel. Havde regelmæssig veaktivitet hver 6. minut, som kunne tydeligt aflæses, og det gjorde ret ondt. Og de sagde det så ud som om der var ved at ske noget, og jeg nok ville føde meget snart. Men ja, nu er jeg 40+4 og har ikke født endnu..

Anmeld

6. oktober 2011

Highlander

Frøken J. skriver:

Det er da spændende! Jeg har desværre kun dårlige erfaringer. Jeg tror det var da jeg var 37 eller 38+ og jeg fik kørt strimmel. Havde regelmæssig veaktivitet hver 6. minut, som kunne tydeligt aflæses, og det gjorde ret ondt. Og de sagde det så ud som om der var ved at ske noget, og jeg nok ville føde meget snart. Men ja, nu er jeg 40+4 og har ikke født endnu..

Øøøv håber godt nok der sker noget snart når nu de siger det... Men ja man kan vist aldrig vide helt. Blev du ikke helt skuffet da der så ikke skete mere? jeg synes man når at indstille sig helt på at det snart er nu 

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Highlander skriver:

Øøøv håber godt nok der sker noget snart når nu de siger det... Men ja man kan vist aldrig vide helt. Blev du ikke helt skuffet da der så ikke skete mere? jeg synes man når at indstille sig helt på at det snart er nu 

Jo, for jeg var bare HELT sikker på jeg var ved at gå i fødsel, især fordi lægerne selv gav udtryk for de troede det. Så det var bare en kæmpe skuffelse!

Anmeld

6. oktober 2011

Highlander

Frøken J. skriver:

Jo, for jeg var bare HELT sikker på jeg var ved at gå i fødsel, især fordi lægerne selv gav udtryk for de troede det. Så det var bare en kæmpe skuffelse!

Det er da også lidt unfair når de lyder så sikre. Jeg krydser fingre for min lille pige kommer i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.