ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

sofiell89

Er der andre end mig der har måtte tage ventetøj i brug? Altså det er ikke fordi jeg ikke kunne bruge mit normale tøj mere, men det strammer utrolig meget. Vi skal til svendegilde på lørdag, og der gider jeg ikke det strammer, så jeg har været ude og købe mine første ventebukser og bluse

Det første billede er sådan jeg så ud 2 dage inden jeg testede positivt. tror jeg er 3+2 der. Og som det andet billede siger 7+0 dvs. i tirsdags Synes det går stærkt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

sofiell89

sofiell89 skriver:

Er der andre end mig der har måtte tage ventetøj i brug? Altså det er ikke fordi jeg ikke kunne bruge mit normale tøj mere, men det strammer utrolig meget. Vi skal til svendegilde på lørdag, og der gider jeg ikke det strammer, så jeg har været ude og købe mine første ventebukser og bluse

Det første billede er sådan jeg så ud 2 dage inden jeg testede positivt. tror jeg er 3+2 der. Og som det andet billede siger 7+0 dvs. i tirsdags Synes det går stærkt

man skal nok tænke på at jeg tog 5 kg på i de 14 dage vi holdte ferie, de 3 røg af indenfor den første uge vi var hjemme. Så tror at kage og alkohol døgnet rundt gjorde ondt på vægten..

Anmeld

7. oktober 2011

Kruse90

Nej du er ikke den eneste. Jeg er også hoppet i ventebukserne.
Jeg kan godt være i mine alm, men de strammer der lidt over middag, og det er så ubehageligt når man sidder i skolen og bare sidder
Så her er de også kommet i brug, det er så behageligt

Ha en god fredag

Kram Carina

Anmeld

7. oktober 2011

Camillee

jeg er i uge 10 nu og jeg har brugt det endda et par uger.
har en søn fra august 2010 og denne gang har min mave vokset så hurtigt (:

Anmeld

9. oktober 2011

viben

Så vil jeg også tillade mig at gå ud at investere, selvom jeg synes det er tidligt 11+0 i første graviditet... Men bukserne har strammet i et par uger nu...

Anmeld

9. oktober 2011

baby84

sofiell89 skriver:

har købt det første par bukser for et par uger siden, men mest fordi jeg er blevet mere sart når det strammer og fordi jeg synes det var spændende. Skal snart have mere, for det er da skønt at der også er plads om aftenen

Anmeld

10. oktober 2011

Jelles

sofiell89 skriver:

damn er du 7+0 med den spids på maven hahaha...sikke en flot mave... du ligner da på spidsen er der er længere :-) ih gid det var mig... haha...

jeg er 7+5 og har ikke engang antydning af en bule.... piv!!!

knus sandie

Anmeld

10. oktober 2011

sofiell89

Jelles skriver:

damn er du 7+0 med den spids på maven hahaha...sikke en flot mave... du ligner da på spidsen er der er længere :-) ih gid det var mig... haha...

jeg er 7+5 og har ikke engang antydning af en bule.... piv!!!

knus sandie

hehe, du må gerne få lidt Ja ligner en der er lidt længere, bliver dog også selv i tvivl om der er en eller to derinde. (de var jo i tvivl sidst fordi det var så småt.) Så glæder mig til onsdag hvor vi skal til scanning igen og se om der er en eller to..

Anmeld

10. oktober 2011

Jelles

sofiell89 skriver:

hehe, du må gerne få lidt Ja ligner en der er lidt længere, bliver dog også selv i tvivl om der er en eller to derinde. (de var jo i tvivl sidst fordi det var så småt.) Så glæder mig til onsdag hvor vi skal til scanning igen og se om der er en eller to..

haha det kan jeg godt forstå.... ahh troede du var 1. gangs.... men det bliver da spændende at se hvad de har at sige til dig.....

Anmeld

10. oktober 2011

sofiell89

Jelles skriver:

haha det kan jeg godt forstå.... ahh troede du var 1. gangs.... men det bliver da spændende at se hvad de har at sige til dig.....

jeg er førstegangs gravid (i hvert fald hvor det ser ud til at blive til noget.) Men har været til en tidlig scanning og skal en mere på onsdag.. :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.