sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Anonym trådstarter

jeg bliver ikke rigtig våd når vi skal til at være sammen det går mig meget på for ville så gerne have sex med ham. førhen blev jeg smask våd men det bare slut, hvad kan det skyldes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

jeg bliver ikke rigtig våd når vi skal til at være sammen det går mig meget på for ville så gerne have sex med ham. førhen blev jeg smask våd men det bare slut, hvad kan det skyldes

Hehe nu kommer jeg bare med et skud i tågen, men kunne det måske skyldes din Ph-værdi dernede? Har du prøvet og gå i Matas eller på apoteket, de har sådanne nogle sæber og andre ting man kan bruge for at oprette orden dernede, og som endda er ganske almindelige dagligdags ting 

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Hehe nu kommer jeg bare med et skud i tågen, men kunne det måske skyldes din Ph-værdi dernede? Har du prøvet og gå i Matas eller på apoteket, de har sådanne nogle sæber og andre ting man kan bruge for at oprette orden dernede, og som endda er ganske almindelige dagligdags ting 

jeg vasker mig med intim sæbe ?

Anmeld

6. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

jeg vasker mig med intim sæbe ?

OKay, hm så burde det ikke være din Ph-værdi.. Men i hvertfald, prøv en tur i Matas eller på apoteket igen, ved intimsæben plejer der at være en masse andre ting, måske det kan hjælpe lidt..

Syntes faktisk jeg så et andet indlæg herinde for noget tid siden, der skrev hun noget om at tage i Matas og få et eller andet, hm? 

Anmeld

6. oktober 2011

Tona

Masser af ting kan forandre ph-værdien eller udtørre slimhinderne. Det kan det fx være under/efter graviditet, hormonelle forandringer osv. Intimsæbe er en god ide at blive ved med, men ikke altid nok.

Jeg syntes at det bedste er en intim fugtighedscreme som Vivag laver. Den kan både bruges som glidecreme og som fugtighedscreme som man smører på dernede fx engang dagligt og efter bad hvor man også tit kan være udtørret. Den er ikke ret dyr.

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Masser af ting kan forandre ph-værdien eller udtørre slimhinderne. Det kan det fx være under/efter graviditet, hormonelle forandringer osv. Intimsæbe er en god ide at blive ved med, men ikke altid nok.

Jeg syntes at det bedste er en intim fugtighedscreme som Vivag laver. Den kan både bruges som glidecreme og som fugtighedscreme som man smører på dernede fx engang dagligt og efter bad hvor man også tit kan være udtørret. Den er ikke ret dyr.

har født for 6mdr siden og går i bad hverdag.

Anmeld

6. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

har født for 6mdr siden og går i bad hverdag.

Ok, jamen så er det nok pga fødslen. Især hvis man ammer kan det blive ved i lang tid, måske enda indtil man stopper med at amme. Men også kvinder som ikke ammer oplever det.

Som sagt ville jeg fortsætte med intimsæben en gang dgl. hvis jeg var dig, og så prøve med den Vivag fugtighedsgel jeg skriver om. Så har du både glidecreme og fugtighedscreme i en og samme tube. Jeg plejer også at smøre efter bad

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Ok, jamen så er det nok pga fødslen. Især hvis man ammer kan det blive ved i lang tid, måske enda indtil man stopper med at amme. Men også kvinder som ikke ammer oplever det.

Som sagt ville jeg fortsætte med intimsæben en gang dgl. hvis jeg var dig, og så prøve med den Vivag fugtighedsgel jeg skriver om. Så har du både glidecreme og fugtighedscreme i en og samme tube. Jeg plejer også at smøre efter bad

hedder den noget bestemt ? - så jeg ikke prøver at stå dernede og be om hjælp, det ville være lidt pinligt..

Anmeld

8. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

hedder den noget bestemt ? - så jeg ikke prøver at stå dernede og be om hjælp, det ville være lidt pinligt..

Det er en tube som ligner en tandpasta-tube, men self. farvet i lyserød ligesom alle Vivags produkter og så med rødt skruelåg på. Den er vist nok i i lille papkasse når man køber den.

Den hedder "Vivag 2i1 gel" og nedenunder står der "Langtidsvirkende fugtighedsmiddel med glideeffekt"

Men jeg syntes da ikke at det er pinligt hvis du skal spørge efter den...det er jo deres arbejde, så de har bare at finde den til dig og det vil de nok også gerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.