Anonym skriver:
Hej piger. Jeg er 6 uger henne første gang, og nu har jeg inden for de seneste 3 døgn haft 4 migræneanfald, imorges med opkast. Findes der nogle gode råd for at undgå så meget migræne? Jeg har taget 2 pinex og det holder det nede på et holdbart niveau, men ville jo helst gerne helt være foruden...Hjæælp:-(
jeg har altid haft migræne, men under min graviditet gik det helt amok!
de første 14 uger havde jeg anfald hver eller hveranden dag! jeg var seriøst ved at dø... 
jeg tog til min læge for at høre hvad jeg kunne gøre, og det er INTET man kan gøre...
man må ikke tage migræne medicin, og helst heller ikke pinex for tit... kun de gange hvor man virkelig ikke kan holde det ud! jeg tog 2 panodiler 1 gang! resten bed jeg i mig, og lå og vred mig i sengen!
da jeg var 14 uger henne (13+) forsvant migrænen som dug for solen! og jeg har SLET ikke haft et anfald siden! hverken under resten af graviditeten eller efter jeg har født! det er så vildt 
så mit råd, er nok at du må holde ud, selvom det er MEGA hårdt!
drik masser af vand, hvil så meget du kan, gå tidligt i seng, undgå stress og læg en kold klud over øjenen når anfaldene er der. 
Anmeld