baby håndklæder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

mig igen.... jeg har hanldet lidt her inde... personlige gaver til børn med deres eget navn på - nu ved jeg godt I ikke ved hvad den lille skal hedde endnu...

men det var måske en idé at gemme det her ink...

Det er i hvert fald en lækker tyk kvalitet, men jeg tørre jo i tumbler så ved ikke hvordan det er at tørre på snor ??

http://minegenverden.dk/shop/badeslag-315c1.html

det må jeg lige kigge på og gemme linket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

mig igen.... jeg har hanldet lidt her inde... personlige gaver til børn med deres eget navn på - nu ved jeg godt I ikke ved hvad den lille skal hedde endnu...

men det var måske en idé at gemme det her ink...

Det er i hvert fald en lækker tyk kvalitet, men jeg tørre jo i tumbler så ved ikke hvordan det er at tørre på snor ??

http://minegenverden.dk/shop/badeslag-315c1.html

de ser bare helt vild lækkere ud de håndklæder... overvejer lidt at købe nogle uden navn på...

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

de ser bare helt vild lækkere ud de håndklæder... overvejer lidt at købe nogle uden navn på...

Ja det kan du jo også sagtens... eller skrive noget helt andet på de neutrale farver... Mors skat ellers fars guldklump - der er jo mange muligheder....

og når I så kender kønnet kan I jo bestille i de farver I helst vil have...

Jeg syntes de er lækre, men som sagt ved jeg ikke om de bliver stive ???

Anmeld

31. januar 2009

SaNiNa

tror vi køber et så kan vi jo vaske det et par gang og så ser vi om det bliver stift... jeg HADER bare stive håndklæder så det skal mit barn heller ikke have

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

tror vi køber et så kan vi jo vaske det et par gang og så ser vi om det bliver stift... jeg HADER bare stive håndklæder så det skal mit barn heller ikke have

Det forstår jeg godt der er da heller ikke noget være end et stift handklæde - det kan gøre helt ondt når man kommer ud af badet og fryser og så skulle tørre sig med sådan en sag ... Uffff

Anmeld

31. januar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

Det forstår jeg godt der er da heller ikke noget være end et stift handklæde - det kan gøre helt ondt når man kommer ud af badet og fryser og så skulle tørre sig med sådan en sag ... Uffff

ja og hvis det lige skal gå lidt hurtig og man så kræser brystete av av av det gør så P....E ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.