Maven <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

banditten2011

Lige et billede af maven, nu er der jo kun 5 uger tilbage og hold da op hvor er jeg utålmodig allerede

Får tit afvide at min mave ikk er så stor i forhold til hvor laangt jeg er, syntes nu selv den er rigeligt stor

For et par uger siden fik lægen det til at han lå tværleje, men syntes jeg kan mærke noget der driller oppe ved mit ribben så mon ikk man kunne være så heldig at han havde vent sig så det er fødderne der driller oppe ved ribbene det håber jeg ihvertfald

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Frøken J.

Virkelig fin mave! Synes den passer meget fint til hvor langt du er henne! Skal du så ikke til vendingsforsøg hvis nu bette stadig vender forkert?

Anmeld

6. oktober 2011

banditten2011

Frøken J. skriver:

Virkelig fin mave! Synes den passer meget fint til hvor langt du er henne! Skal du så ikke til vendingsforsøg hvis nu bette stadig vender forkert?

taak

jo det regner jeg med, ska til jordmoder på mandag så må vi se hva hun siger, men regner og håber han vender sig helt af sig selv

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

banditten2011 skriver:

taak

jo det regner jeg med, ska til jordmoder på mandag så må vi se hva hun siger, men regner og håber han vender sig helt af sig selv

Krydser fingre

Anmeld

6. oktober 2011

mille25

banditten2011 skriver:

Lige et billede af maven, nu er der jo kun 5 uger tilbage og hold da op hvor er jeg utålmodig allerede

Får tit afvide at min mave ikk er så stor i forhold til hvor laangt jeg er, syntes nu selv den er rigeligt stor

For et par uger siden fik lægen det til at han lå tværleje, men syntes jeg kan mærke noget der driller oppe ved mit ribben så mon ikk man kunne være så heldig at han havde vent sig så det er fødderne der driller oppe ved ribbene det håber jeg ihvertfald

sikke fin baby hule du har dig kusine....

Anmeld

6. oktober 2011

Mom2012

Jeg synes du er flot Jeg håber da det er nogle små tæer der driller dig!  

Anmeld

6. oktober 2011

banditten2011

Frøken J. skriver:

Krydser fingre

taak

Anmeld

6. oktober 2011

banditten2011

mille25 skriver:

sikke fin baby hule du har dig kusine....

taak

Anmeld

6. oktober 2011

banditten2011

Ann87 skriver:

Jeg synes du er flot Jeg håber da det er nogle små tæer der driller dig!  

mange taak

det håber jeg godt nok os

Anmeld

6. oktober 2011

twinny

sikke en fiiiin mave du har der... Jeg synes den har en fin størrelse...  Lad os håbe bette manden har vendt sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.