Så kom hun!!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

MomInTheMaking

Mandag d. 3 oktober blev jeg ENDELIG mor til min "lille" datter Penny Louise efter at være gået 15 dage over tid, det tog 16 timer og hun vejede ikke mindre end 4900 gr.!!!!! og er 54 cm. lang. Så har vi lige "vundet" "Tungeste baby" kategorien eller hvad?

Det var en lang og hård fødsel, men hun er selvfølgelig det hele værd. Og der var heldigvis ikke nogen bristning til mig, kun nogen hudafskrabninger!

Vi har det rigtig godt og de er mere end gode ved os på barsels gangen. Der kommer nok en FB senere.

-Sheila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

HeidiØ

Mom In The Making skriver:

Mandag d. 3 oktober blev jeg ENDELIG mor til min "lille" datter Penny Louise efter at være gået 15 dage over tid, det tog 16 timer og hun vejede ikke mindre end 4900 gr.!!!!! og er 54 cm. lang. Så har vi lige "vundet" "Tungeste baby" kategorien eller hvad?

Det var en lang og hård fødsel, men hun er selvfølgelig det hele værd. Og der var heldigvis ikke nogen bristning til mig, kun nogen hudafskrabninger!

Vi har det rigtig godt og de er mere end gode ved os på barsels gangen. Der kommer nok en FB senere.

-Sheila

Kæmpe stort tillykke med hende

Wow ja, sikke en ordentlig basse .. det er flot kun med lidt hudafskrabninger så da! Hihi!

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Det var da vist på tide Men kæmpe stort tillykke med hende Og ja, i ligger meget godt til "tungeste baby".

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Kæmpe stort tillykke... 

Anmeld

7. oktober 2011

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

Kæmpe stort tillykke med hende

Wow ja, sikke en ordentlig basse .. det er flot kun med lidt hudafskrabninger så da! Hihi!

Mange tak.

Ja, hun tog godt nok røven på alle sammen med den vægt.

-Sheila

Anmeld

7. oktober 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Det var da vist på tide Men kæmpe stort tillykke med hende Og ja, i ligger meget godt til "tungeste baby".

DET var det helt sikkert. og mange tusind tak.

ja, det er sjovt som baby.dk sidder fast i knolden på én, det første jeg tænkte da jeg hørte hendes vægt var "wow, så tror jeg vidst jeg har den tungeste baby inde i mødregruppen."

-Sheila

Anmeld

7. oktober 2011

MomInTheMaking

Mira0911 skriver:

Kæmpe stort tillykke... 

Mange tusind tak.

Anmeld

7. oktober 2011

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

DET var det helt sikkert. og mange tusind tak.

ja, det er sjovt som baby.dk sidder fast i knolden på én, det første jeg tænkte da jeg hørte hendes vægt var "wow, så tror jeg vidst jeg har den tungeste baby inde i mødregruppen."

-Sheila

Det er meget skræmmende. Jeg blev helt irreteret over, at jeg ikke kunne opdagte jer herinde.

Håber nu på et billed snart

Anmeld

7. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Det er meget skræmmende. Jeg blev helt irreteret over, at jeg ikke kunne opdagte jer herinde.

Håber nu på et billed snart

Haha, sådan havde jeg det også  Prøvede hele tiden at komme på fra telfonen, men det er for besværligt at skrive fra.

Og igen stoooort tillykke med bassen Så tog i lige Benjamin indenom! hehe

Anmeld

8. oktober 2011

NinaE

Penny er et rigtig flot navn...ikke mange der hedder det, men samtidig ikke total skørt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.