Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaValby skriver: Tusinde tak alle sammen jeg er mere end lykkelig havde aldrig troet at jeg skulle sidde med min egen FB og billeder kommer om nogle dage og når jeg kan sidde ordentlig ned hehe.
Tusinde tak alle sammen jeg er mere end lykkelig havde aldrig troet at jeg skulle sidde med min egen FB og billeder kommer om nogle dage og når jeg kan sidde ordentlig ned hehe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mulleunge skriver:
CamillaValby skriver: er kommet hjem smukke
er kommet hjem smukke
TILLYKKE
Tillykke!!
Mulleunge skriver:Godt at vide, håber at i finder en rytme, du er vel ikke nervøs for om det går godt ?? Jeg tror da at jeg bliver vildt nervøs når man kommer hjem og bliver overladt til sig selv
Mulleunge skriver: Jep som overskriften lyder har Camilla født en skøn prinsesse d. 04.10.2011. Hun kom til verden kl. 06.31, 49 cm lang og vejer 3680g. De har det begge godt, hun er super vågen og nysgerrig og lækker at se på (; De er stadig på sygehuset
Jep som overskriften lyder har Camilla født en skøn prinsesse d. 04.10.2011. Hun kom til verden kl. 06.31, 49 cm lang og vejer 3680g. De har det begge godt, hun er super vågen og nysgerrig og lækker at se på (; De er stadig på sygehuset
Rigtig stort tillykke! Glæder mig til at høre fra hende og se billeder af guldklumpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128