Tænder jeg ikke på ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hver gang vi har sex ligger jeg og tænker over alle mulige mærklige ting som feks. Hvad skal vi mon ha til aftensmad imorgen? Osv. Hvad skal jeg gøre for at kunne "være tilstede"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

CamiRon

Hehe det lyder ret aftændende!  Hvad med at tænke på de ting din mand gør ved dig, tænke på hvordan det føles, hvad du har lyst til han skal gøre ved dig og omvendt?! Kan du ikke tvinge dig selv til at holde fokus? Ellers lyder det for mig som om du ligeså godt kunne sidde og se nyheder i stedet.

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Hehe det lyder ret aftændende!  Hvad med at tænke på de ting din mand gør ved dig, tænke på hvordan det føles, hvad du har lyst til han skal gøre ved dig og omvendt?! Kan du ikke tvinge dig selv til at holde fokus? Ellers lyder det for mig som om du ligeså godt kunne sidde og se nyheder i stedet.

Har prøvet at holde fokus og kun tænke på det han gør og nyde det.. Men så bliver jeg "afbrudt af andre tanker" Og aner ikke hvad jeg skal gøre???

Anmeld

6. oktober 2011

AnneBJ

Jeg kan godt nikke genkendende til dit problem, så er spændt på hvad du får af gode svar!

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg kan godt nikke genkendende til dit problem, så er spændt på hvad du får af gode svar!

rart at vide man ikke er "alene"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.