hva skal i ha til aftensmad;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Steph_Laurits

henh01 skriver:

se ovenfor

Hvor meget fløde bruger det?
Skal det være flydende eller "kogt" ind i retten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

henh01

lisesp83 skriver:

Mange tak, det skal prøves i weekenden

Mankan også komme diverse grøntsager ned i fadet, men manden min bryder sig ikke om tilberedte grøntsager og derfor laves de seperat.

Sikke et puslespil det er herhjemme og få lavet mad - igår skulle vi have tærte, Jeg ville have porrer og gulerødder i min, min kæreste ville have skinke og en smule porrer i sin og datteren ville have skinke, gulerødder og pastinak i sin.. Så vi måtte lave en kvart til hver.. hahaha

Anmeld

6. oktober 2011

lucas<3

lisesp83 skriver:

Madpandekager med oksekødsfyld

uhmmm

Anmeld

6. oktober 2011

henh01

StephanieJ skriver:

Jeg laver ca 6 kotelletter af gangen og bruger ½ l madlavningsfløde, næsten en hel af de store tomatpure og en æske med bacon tern.

Anmeld

6. oktober 2011

henh01

StephanieJ skriver:

Det skal være flydende - bruges som sovs

Anmeld

6. oktober 2011

lucas<3

henh01 skriver:

Mankan også komme diverse grøntsager ned i fadet, men manden min bryder sig ikke om tilberedte grøntsager og derfor laves de seperat.

Sikke et puslespil det er herhjemme og få lavet mad - igår skulle vi have tærte, Jeg ville have porrer og gulerødder i min, min kæreste ville have skinke og en smule porrer i sin og datteren ville have skinke, gulerødder og pastinak i sin.. Så vi måtte lave en kvart til hver.. hahaha

du er da alt for sød ved din mand

her laver jeg det jeg har lyst til og hvis han ikke vel ha det, ja så må han pille det fra han ikke vel ha

Anmeld

6. oktober 2011

Steph_Laurits

lucas<3 skriver:

det er da ikke sundt og spise ingenting..

Og DÈT ved jeg godt. Men lidt svært når man overhovedet ikke kan og ens mave gakker ud ved det mindste.

Men ikke det denne tråd skal handle om

Sorry TS

Anmeld

6. oktober 2011

lisesp83

henh01 skriver:

Haha jamen altså - det er da ikke helt nemt så.

Der er lidt hensyn der skal tages der.

Herhjemme er manden vild med medister - og han kunne spise det hver dag. Jeg hader medister .. Og jeg bestemmer, så det får han kun 1 gang om ugen, nå.

Anmeld

6. oktober 2011

lucas<3

StephanieJ skriver:

Og DÈT ved jeg godt. Men lidt svært når man overhovedet ikke kan og ens mave gakker ud ved det mindste.

Men ikke det denne tråd skal handle om

Sorry TS

det er helt iorden men pas på dig selv>

Anmeld

6. oktober 2011

Steph_Laurits

lucas<3 skriver:

det er da ikke sundt og spise ingenting..

TS som så er dig  Hehehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.