På opfordring fra Alexis - i den virtuelle verden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Vivian87

Nessie skriver:

Flot mave

Årh, tusind tak jeg skulle da ha smidt billeder op noget før med alt den dejlige ros jeg får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Jaaa, så må jeg også hellere begynde at være med, nu hvor maven er blevet tilnærmelsesvis rund og jeg derfor begynder at se mere gravid en tyk ud  

Er 27+4 idag, og lillepigen er utrolig aktiv derinde

hvor er den dog bare super super fin  

Anmeld

7. oktober 2011

Vivian87

Höör skriver:

hvor er den dog bare super super fin  

Ihh, tak er også begyndt at få kommentarer fra fremmede på gaden, det må da betyde at jeg ikke bare ser tyk ud længere

Anmeld

7. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Ihh, tak er også begyndt at få kommentarer fra fremmede på gaden, det må da betyde at jeg ikke bare ser tyk ud længere

fantastisk det glæder jeg mig så meget til medmindre jeg har helt stramt på så kan det "skjules" her endnu så ser frem til at man ikke kan  

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Vivian87 skriver:

Årh, tusind tak jeg skulle da ha smidt billeder op noget før med alt den dejlige ros jeg får

Der kan du bare se

Der er jo noget så dejligt livsbekræftende over en gravid mave, og det kan de færreste stå for

Da jeg var gravid, så jeg at selv store "hårde" mænd med masser af muskler fik et blidt smil på, når jeg kom gående med min kæmpe mave, synes det var så sødt

Anmeld

7. oktober 2011

Krussedulle

Lækker babyhule!! ... Den sidder bare flot på dig

Anmeld

7. oktober 2011

Vivian87

Höör skriver:

fantastisk det glæder jeg mig så meget til medmindre jeg har helt stramt på så kan det "skjules" her endnu så ser frem til at man ikke kan  

Det skal nok snart komme er jeg sikker på

Anmeld

7. oktober 2011

Vivian87

Nessie skriver:

Der kan du bare se

Der er jo noget så dejligt livsbekræftende over en gravid mave, og det kan de færreste stå for

Da jeg var gravid, så jeg at selv store "hårde" mænd med masser af muskler fik et blidt smil på, når jeg kom gående med min kæmpe mave, synes det var så sødt

Ja der er ikke noget som gravide maver og små babyer der kan smelte selv det koldestes hjerte

Anmeld

7. oktober 2011

Vivian87

Krussedulle skriver:

Lækker babyhule!! ... Den sidder bare flot på dig

Ihh, tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.