hvornår starter man til Fødselsforberedelse?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.106 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Anonym trådstarter

som overskriften siger hvornår starter man til fødselsforberedelse og hvordan kommer man til det? har aldrig været til sådan en selvom jeg 1 barn i forvejen.

hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Vivian87

Anonym skriver:

som overskriften siger hvornår starter man til fødselsforberedelse og hvordan kommer man til det? har aldrig været til sådan en selvom jeg 1 barn i forvejen.

hjælp piger

Jeg tror det er meget forskelligt fra kommune til kommune og tilbud til tilbud. Jeg er meldt til i Kolding, hvor man enten deltager over 2 fredage eller tager det hele på een fredag, og det er først efter uge 30.

Jeg tager det hele over een gang, og skal afsted fredag d. 18/11 mener jeg det er, og der er jeg 34 uger henne.

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

ok troede det var over et længer forløb. og ikke så langt henne

Anmeld

6. oktober 2011

Janni.

Jeg fødte i Horsens, og da var fødselsforberedelse blot 1 aften, som et slags åben hus hvor man fik lidt undervisning via en tavle og nogen billeder, samt ganske få vejrtrækningsøvelser. 

For os var det spild af en god aften.  Jeg kunne sagtens have født uden. Men sådan er vi forskellige  (nu gjorde det heller ikke bedre at manden havde glemt dør nøglen i vores dør, så jeg var død nervøs for at nogen lukkede sig ind i vores hus og valgte frit fra hylderne  Men der skete dog intet)

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

ok er der nogle der så har haft haft nytte af det eller er det spild af tid???

Anmeld

6. oktober 2011

Eddy

Min mand og jeg var til fødselsforberedelse to gange. 1. gang handlede mest om amning og det var i 2 timer. Og 2. gang var om fødslen og forberedelsen af det og så fik vi ses fødegangen og barselsgangen. Vi fik rigtig meget ud af. Vi frygtede at det bare hvad noget med vejrtrækning osv. Vi bor i Holstebro. Men der er nok meget forskel fra kommune til kommune..

Anmeld

6. oktober 2011

MajseMaja

Anonym skriver:

hjælp piger

I Hillerød hvor jeg skal føde er der tre gange fødselsforberedelse der minder mere om et foredrag. Det er frivilligt, Om alt fra amning, fødslen, graviditeten, parforholdet osv.. Men intet om vejrtrækningen osv.

Så det er nok meget forskelligt fra sted til sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.