Der er måske nogen der har set det emne jeg lavede omkring vores sverige tur men skriver lige en rigtig fødselsberetning omkring laura.
Vi var på familie tur til sverige fra den 8-11 september. Da vi skulle hjem søndag omkring formiddag kører vi til et marked der hedder City cross, (minder om storcentre herhjemme). Måtte flere gange stoppe op fordi jeg fik så ondt i maven, men det havde jeg fået en del af uden at det var veer. Nå men vi kørte så mod Danmark, købte en pizza med hjem til aftensmad og spiste den. Lidt efter hvor vi skulle hygge i sofaen med en gammel dansk film, blev jeg ret så våd
måtte lige op på toilettet og finde et bind, ha det på en times tid, og da det var plaskvådt måtte vi nok konstatere at det var vandet der var begyndt at sive, så ringede til svangre, og de bedte mig komme ind til tjek. Tog så et nyt bind på inden vi kørte, og ud at aflevere den store pige til farmor. Så ankom vi til svangre og hun kunne konstatere at vandet var gået, så selvom jeg først have termin den 13/10 så inden for et par dage vil vi have den lille i armene da de så ville sætte mig igang om mandagen hvis ikke der var sket noget om natten. Der skete desværre intet om natten men de satte mig igang med ve drop mandag ca 10.30 fik fine veer og det hele men da jeg ikke selv kunne få gang i mine veer i droppet slukkede de det kl 17 og besluttede jeg skulle slappe af få noget søvn og prøve igen tirsdag. så startede det hele forefra om tirsdagen, de prøvede med ve drop igen men der skete endnu mindre end om mandagen, så de kom om eftermiddagen og sagde jeg skulle indstille mig på at få kejsersnit ca 18.30. Da klokken var 18.30 kom der en masse læger ind og gjorde mig klar. Blev kørt ned til en operationsstue hvor jeg fik bedøvelse i ryggen, og var vågen igennem det hele, og kl 19.06 kom hun ud. Det hele gik fint trods den tidlige fødsel. Hun vejede 2780g. og var 45cm. lang. Vi kom hjem efter 6 dage og det går rigtig godt, og hun er rigtig nem
lige et par ekstra billeder, det billede hvor jeg sidder med hende hvor hun har tøj på er taget efter vi er kommet hjem 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld