ÆU veloverstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Filuka

Fik taget 11 æg ud i går - så det var et meget fint antal. Det var overhovedet ikke slemt - synes ikke at det gjorde særligt ondt og efterfølgende var det kun noget der mindede om menstruationssmerter. Manden leverede 28 mio svømmere! I sidste behandlingsomgang med 3 IUI, lå det på 6, 15 og 6 mio. Så det var vi også helt oppe at køre over.

Skal have lagt op i morgen - fredag kl 10.45. Fik at vide, at hvis de ikke har ringet til mig inden i morgen kl 8.30 - så forløber alt som planlagt og jeg skal bare møde op på det aftalte tidspunkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Frøken J.

Filuka skriver:

Fik taget 11 æg ud i går - så det var et meget fint antal. Det var overhovedet ikke slemt - synes ikke at det gjorde særligt ondt og efterfølgende var det kun noget der mindede om menstruationssmerter. Manden leverede 28 mio svømmere! I sidste behandlingsomgang med 3 IUI, lå det på 6, 15 og 6 mio. Så det var vi også helt oppe at køre over.

Skal have lagt op i morgen - fredag kl 10.45. Fik at vide, at hvis de ikke har ringet til mig inden i morgen kl 8.30 - så forløber alt som planlagt og jeg skal bare møde op på det aftalte tidspunkt.

Så krydser jeg fingre for, at de ikke ringer

Anmeld

6. oktober 2011

Line11

Filuka skriver:

Uha så spændende, jeg krydser for, at de ikke ringer!!! 

Anmeld

6. oktober 2011

Putomanen

Filuka skriver:

Ihhh, 11 æg, det er rigtig flot  Og din mand har da godt nok været på overarbejde med alle de sædceller

Så håber jeg at mange af æggene deler sig rigtig fint

Dte er godt at høre, at det ikke var smertefuldt for dig! Jeg synes heldigvis heller ikke, at det var så slemt. Lokalbedøvelsen var det værste.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået i morgen, så kan vi ruge på livet løs sammen

Anmeld

6. oktober 2011

Lisbeth1985

Tillykke med det super flotte resultat! Jeg krydser fingre for,at telefonen IKKE ringer i morgen:-) kram

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Sikke et flot antal æg og sædceller  Det er da mega positivt

Har I gjort noget for at bedre sædkvaliteten?

Held og lykke med ÆO, håber at de ikke ringer

Anmeld

7. oktober 2011

Filuka

Nessie skriver:

Sikke et flot antal æg og sædceller  Det er da mega positivt

Har I gjort noget for at bedre sædkvaliteten?

Held og lykke med ÆO, håber at de ikke ringer

Han har taget zink og folsyre - men det gjorde han nu også sidste gang. Nu er det selvfølgelig længere siden at han stoppede med at ryge, så ved ikke om det kan have været det. Vi er begyndt at leve sundere efter madplan, og har fået en lille hundehvalp så det får måske tankerne lidt væk fra pb. Vi er også begyndt at kigge på hus og er i det hele taget mere afklarede denne gang. Men lige præcis hvad det er der har gjort forskellen - det er s.. svært at sige

Anmeld

7. oktober 2011

Filuka

Putomanen skriver:

Ihhh, 11 æg, det er rigtig flot  Og din mand har da godt nok været på overarbejde med alle de sædceller

Så håber jeg at mange af æggene deler sig rigtig fint

Dte er godt at høre, at det ikke var smertefuldt for dig! Jeg synes heldigvis heller ikke, at det var så slemt. Lokalbedøvelsen var det værste.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået i morgen, så kan vi ruge på livet løs sammen

Det er spændende! for nogle positive tests i oktober

Anmeld

7. oktober 2011

foto på lærred

Hvor dejligt at der var lidt mere at gøre godt med denne gang og flot med så mange æg. Så er der også til fryseren. Håber, at de ikke ringer og I snart sidder med en test med to streger.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, dåbsinvitationer og julekort

Anmeld

7. oktober 2011

Filuka

Så brast drømmen... hun ringede 08.10 med den dårlige nyhed.. ingen æg var blevet befrugtet trods de gode odds og det hele så perfekt ud... Jeg er helt knust..

Hvor er verden dog grusom lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.