Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Str. 22. Fejler intet, men det kan selvfølgelig ses at det er brugte.
Kan afhentes i 8732 Hovedgård eller sendes mod betaling af porto.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er de stadig tætte?
lisesp83 skriver: Er de stadig tætte?
Hejsa.
Ja de er tætte. Min store datter brugte dem som "extra-støvler" sidste vinter (hvis de andre blev våde eller stod i dp) og hun har aldrig fået våde fusser i dem. De er brugt af min nevø for nogle år siden og det er der vi har arvet dem fra.
CamiRon skriver: Hejsa. Ja de er tætte. Min store datter brugte dem som "extra-støvler" sidste vinter (hvis de andre blev våde eller stod i dp) og hun har aldrig fået våde fusser i dem. De er brugt af min nevø for nogle år siden og det er der vi har arvet dem fra.
Min datter har en lidt bred fod.
Er de meget slidte indeni?
lisesp83 skriver: Min datter har en lidt bred fod. Er de meget slidte indeni?
Nej det syntes jeg ikke de er. Som sagt er de jo brugte en hel vinter og nogle få dage sidste vinter. Jeg tror ikke de er noget problem med din datters brede fod. Hvis det er kan I jo komme og prøve dem og hvis de ikke er noget kan I jo bare tage afsted igen uden dem?
Hej igen..
Jeg kommer fra Horsens, så det er jo ikke så langt fra.
De kunne måske bruges som støvle nr 2. Jeg skriver lige senere idag.
lisesp83 skriver: Hej igen.. Jeg kommer fra Horsens, så det er jo ikke så langt fra. De kunne måske bruges som støvle nr 2. Jeg skriver lige senere idag.
Ok.
CamiRon skriver: Ok.
Dem vil vi gerne "arve"
Jeg kan selv hente dem en dag, det passer dig
lisesp83 skriver: Dem vil vi gerne "arve" Jeg kan selv hente dem en dag, det passer dig
Det er fint. Jeg sender dig lige en pb.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128