Kagebager bager til Odense, Assens, Tommerup, Årup, Hårby og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.813 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

igt

omegn og leverer gerne mod betaling. Bryllup, dåb, fødselsdag, jubilæum og polterarbend (frække kager). Du kan skrive til mig på irenegormsen@gmail.com. Så kan vi aftale nærmere og jeg kan sende dig billeder af mine tidligere kager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

morethanperfect

igt skriver:

omegn og leverer gerne mod betaling. Bryllup, dåb, fødselsdag, jubilæum og polterarbend (frække kager). Du kan skrive til mig på irenegormsen@gmail.com. Så kan vi aftale nærmere og jeg kan sende dig billeder af mine tidligere kager.

Laver du kager med marcipan overtræk i stedet for fondant ?

Anmeld

11. oktober 2011

igt

Ja, det gør jeg, men det er bare meget svære at få pænt som fondanten er. Har du overvejet en blanding af 40% marcipan og 60 % fondant. Så har du fondantens gode smidige evner og flotte farve samt smagen af marcipan. Indfarvning af marcipan bliver ofte "grumset" i forhold til fondant. Du kan evt skrive en pb til mig.

Anmeld

25. marts 2012

igt

Alt i kager fremstilles - til konfirmation, dåb, bryllup og alle andre anledninger.

Jeg har flere forskellige bryllupsstativer som man gratis må låne hvis kagen bestilles hos mig.

Dog skal der lægges et depositum som refunderes når kagestativet er afleveret i samme stand som det er udlånt.

send mig en PB hvis du/I er interesseret.

Anmeld

15. august 2012

Pige2009

Jeg kunne godt være interesseret i at få lidt billeder af dinekager. Gerne børnekager, da jeg måske gerne vil have lavet en kage med Hello Kitty til min datters 3 års fødselsdag i oktober 

Vil du sende mig billeder på lindabaagoe@gmail.com

Anmeld

28. september 2012

igt

igt skriver:

Alt i kager fremstilles - til konfirmation, dåb, bryllup og alle andre anledninger.

Jeg har flere forskellige bryllupsstativer som man gratis må låne hvis kagen bestilles hos mig.

Dog skal der lægges et depositum som refunderes når kagestativet er afleveret i samme stand som det er udlånt.

send mig en PB hvis du/I er interesseret.

Du kan kigge ind på min hjemmeside www.irenetoth.dk og se de fleste af mine kager. Du kan også kontakte mig direkte fra hjemmesiden under fanen "kontakt" ellers husk at sende din forespørgsel som en privat besked herinde på siden ellers ser jeg den ikke. Du må også ringe mig op eller sende en sms. Mit nummer står på min hjemmeside.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.