Veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min lænd har siden kl 00.00 ca. gjort virkelig ondt med pauser, og har taget tid på dem osv, men de er stadig lidt urregelmæssige, har taget 1 gram pamol, men det virker overhovedet ikke... men det strammer virkelig godt til når smerten kommer, vrider mig igennem den..

Mon det er veer ??

Min ryg/lænd har før været rigtig træls, men slet ikke på denne her måde, det var slet ikke noget jeg ville kalde smerte, men synes dælme også det er tidligt at have så ondt i forløbet, hvis det er veer ?

De sidste 3 målinger jeg har taget ser således ud.

Længde på smerte: 0:43 sek

så er der gået 5:31 min mellem

Længde på nr 2: 0:49 sek

så er der gået 6:08 min

Længde på nr. 30:48 sek

så er der gået 4:21 min

Længde 0:34 sek...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

DenLykkelige

Anonym skriver:

Min lænd har siden kl 00.00 ca. gjort virkelig ondt med pauser, og har taget tid på dem osv, men de er stadig lidt urregelmæssige, har taget 1 gram pamol, men det virker overhovedet ikke... men det strammer virkelig godt til når smerten kommer, vrider mig igennem den..

Mon det er veer ??

Min ryg/lænd har før været rigtig træls, men slet ikke på denne her måde, det var slet ikke noget jeg ville kalde smerte, men synes dælme også det er tidligt at have så ondt i forløbet, hvis det er veer ?

Nu har jeg ikke prøvet at have veer Endnu.. Men du kan jo ringe til dit fødested eller din jordmoder? De kan helt sikkert svare dig på det..

for at den lille kommer ud til jer snart!!

Anmeld

6. oktober 2011

Moms

Det lyder lidt mystisk. Gad vide hvordan det går nu?

Du har ikke skrevet hvor langt du er henne?

Moms

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Spændende! Kunne da godt lyde som veer. Gad vide hvad det blev til?

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Det lyder lidt mystisk. Gad vide hvordan det går nu?

Du har ikke skrevet hvor langt du er henne?

Moms

Jeg er uge 40+3 idag og det er veer!!! da jeg gik ind til kæresten sagde jeg han lige skulle tage tid, mens jeg satte mig ned på knæ foran sengen så kunne jeg mærke et slags spark forneden og så gik vandet så kl 9 skal jeg på sygehuset og hold nu kæft det gør ondt nu... KLARER DET FANDME IKKE UDEN BEDØVELSE og de må give mig ALT!!!!!

Anmeld

6. oktober 2011

maria87

Anonym skriver:

Jeg er uge 40+3 idag og det er veer!!! da jeg gik ind til kæresten sagde jeg han lige skulle tage tid, mens jeg satte mig ned på knæ foran sengen så kunne jeg mærke et slags spark forneden og så gik vandet så kl 9 skal jeg på sygehuset og hold nu kæft det gør ondt nu... KLARER DET FANDME IKKE UDEN BEDØVELSE og de må give mig ALT!!!!!

Pøj pøj med fødslen

Anmeld

6. oktober 2011

MajseMaja

Anonym skriver:

Mon det er veer ??

Hvem mon der gemmer sig bag denne tråd? Bliver spændende at høre mere..

Anmeld

6. oktober 2011

Moms

Nu er du jo nok godt i gang.

Men du skal alligevel have held og lykke.

Her er lidt smertestillende støv :-) puuuuussstt

Moms

Anmeld

6. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Held og lykke med fødslen... Håber alt går godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.