Sover i barnevogn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Hej alle sammen!

Min datter på 5 1/2 mdr, har egentlig altid sovet igennem... vågnet max en gang, for lige at få 2 min bryst og så sov hun til næste formiddag... Men, men, men!!! Nu er hun begydt at vågne efter 2-3 timers søvn, er vågen 1 time, er helt umuligt at få hende til at sove igen før den time er gået!

Der efter skal hun nærmest blive hysterisk inden jeg kan få i hende til at sove igen!Hvilket jeg har det vildt skidt med!

Og nu komme det største problem, for kan ikke ligge hende fra mig, hun falder altid i søvn ved brystet, på den måde sover hun bedst! Men kan ikke ligge i hende i sin seng... kan bruge en hel nat (er prøvet), med mindre jeg ligger hende i hendes barnevogn!!

Synes det er træls at hun ikke vil sove i hendes seng og at jeg ikke bare kan ligge hende!!

Men hvad siger i?? Går jo fint når det er barnevognen, men er det okay??

Knus en mor der savner hendes nattesøvn og hendes glade datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hej.

Ja man kan godt komme til at mangle sin nattesøvn;-) Hvis det var mig ville jeg enten lægge hende ved sine af mig i min seng så hun kan lugte mig hele natten ellers ville jeg bruge barnevognen.

Håber du finder en løsning så du kan få sovet.

Anmeld

6. oktober 2011

2babygirls

Albert/Alberthe1 skriver:

Hej alle sammen!

Min datter på 5 1/2 mdr, har egentlig altid sovet igennem... vågnet max en gang, for lige at få 2 min bryst og så sov hun til næste formiddag... Men, men, men!!! Nu er hun begydt at vågne efter 2-3 timers søvn, er vågen 1 time, er helt umuligt at få hende til at sove igen før den time er gået!

Der efter skal hun nærmest blive hysterisk inden jeg kan få i hende til at sove igen!Hvilket jeg har det vildt skidt med!

Og nu komme det største problem, for kan ikke ligge hende fra mig, hun falder altid i søvn ved brystet, på den måde sover hun bedst! Men kan ikke ligge i hende i sin seng... kan bruge en hel nat (er prøvet), med mindre jeg ligger hende i hendes barnevogn!!

Synes det er træls at hun ikke vil sove i hendes seng og at jeg ikke bare kan ligge hende!!

Men hvad siger i?? Går jo fint når det er barnevognen, men er det okay??

Knus en mor der savner hendes nattesøvn og hendes glade datter

Barnevognen er jo et fint alternetiv, men når hun er så gammel ville jeg spænde hende fast, så hun ikke faldt ud ved et uheld om natten.

Anmeld

6. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hej.

Ja man kan godt komme til at mangle sin nattesøvn;-) Hvis det var mig ville jeg enten lægge hende ved sine af mig i min seng så hun kan lugte mig hele natten ellers ville jeg bruge barnevognen.

Håber du finder en løsning så du kan få sovet.

Har prøvet at hun sover hos mig, men det gider hun kun i en lille time, så er det, det! Men det jeg tænker om barnevognen er om hun ikke kan få for vane at hun kun vil sove i den??

Anmeld

6. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Tina&Martin skriver:

Barnevognen er jo et fint alternetiv, men når hun er så gammel ville jeg spænde hende fast, så hun ikke faldt ud ved et uheld om natten.

Hun er spændt fast og hun står også lige ved siden af sengen, så høre hende så snart hun vågner!!! Puha, bare tanken om at min lille skat skulle falde ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.