Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Så bruger vi ikke babydyne mere, så derfor sælger jeg dette skønne sæt:0)Det er brugt til et barn i 5 mdr.Det er vasket på 40 grader og aldrig tumblet.Kommer fra hjem uden røg og dyr.BYDChristina
Så bruger vi ikke babydyne mere, så derfor sælger jeg dette skønne sæt:0)Det er brugt til et barn i 5 mdr.Det er vasket på 40 grader og aldrig tumblet.Kommer fra hjem uden røg og dyr.BYDChristina
Hvad er mindste pris???
Nadia&Daniel skriver: Hvad er mindste pris???
Valle81 skriver: Hvad siger du til 175 inkl porto:0) Porto er 30 kroner
Hvad siger du til 175 inkl porto:0) Porto er 30 kroner
Ihhh - god pris.. Men mand siger at jeg har sagt til ham vi skal spare Men okay, nr. 2 er ingengang på vej, så må hellere gemme mit shoppe-gen lidt
Hehe, er det dine fusser, man kan se
Nadia&Daniel skriver: Ihhh - god pris.. Men mand siger at jeg har sagt til ham vi skal spare Men okay, nr. 2 er ingengang på vej, så må hellere gemme mit shoppe-gen lidt
K&S skriver: Hehe, er det dine fusser, man kan se
Valle81 skriver: Ja de er bare smukke ikke:0)Total mormor sko - men de er så gode at tøffe i herhjemme:0)
Ja de er bare smukke ikke:0)Total mormor sko - men de er så gode at tøffe i herhjemme:0)
Hihi, det kan jeg forestille mig - jeg går altid på bare tæer, så hvis jeg endelig fryser bliver det er par smækre lækre skisokker i brun/grønne farver
K&S skriver: Hihi, det kan jeg forestille mig - jeg går altid på bare tæer, så hvis jeg endelig fryser bliver det er par smækre lækre skisokker i brun/grønne farver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128