ligament smerter kun i 1 side ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

louisekanayo

Nogen derude der ved om det er normalt at man kun har ligament smerter i venstre side af underlivet ,,

og er det normalt i uge 8 ( 7+5) at faa lidt undt i länden en gang imellem lidt ligesom naar man skal ha mens, ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Frøken J.

louisekanayo skriver:

Nogen derude der ved om det er normalt at man kun har ligament smerter i venstre side af underlivet ,,

og er det normalt i uge 8 ( 7+5) at faa lidt undt i länden en gang imellem lidt ligesom naar man skal ha mens, ??

Jeg har i hvert fald prøvet at det kun var i den ene side - Og de jag er også meget almindelige. Du skal tænke på det hele giver sig dernede nu

Anmeld

6. oktober 2011

samantha1986

louisekanayo skriver:

Jeg er 5+4 henne og jeg har døjet meget med noget der føltes som menstruations smerter. Er du gal. Og jeg døjer stadig med det. Jeg synes dog de kan være slemme hvis jeg ikke bevæger mig nok eller løfter for meget.

og så har jeg haft lidt ubehag i maven.

Tror det er meget normalt, for som Frøken J nævner så giver det hele sig, og det er jo en helt ny følelse.

Anmeld

6. oktober 2011

louisekanayo

Frøken J. skriver:

Jeg har i hvert fald prøvet at det kun var i den ene side - Og de jag er også meget almindelige. Du skal tænke på det hele giver sig dernede nu

Jo jo ved godt at det hele gir sig osv har ogsaa väret gravid för men har bare aldrig oplevet at det kun er i den ene side at de kommer det er dog ikke hver dag jeg märker noget overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.