Olivers vej til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Camillakn

Blev sat i gang med kapsler fredag ved 11 tiden, 16:30 skulle vi så ind igen for at se om der var sket noget, det var der så ikke så en til kapsel og så fik jeg en tid til lørdag kl. 8:30, stadig ikke sket noget fik 2 kapsler, ind igen omkring 14:00 stadig ingenting sket så 2 kapsler igen. Havde lidt veer lørdag aften som så gled ud igen, søndag morgen kl. 8 skulle jeg møde op inde på skejby igen for at blive undersøgt om jeg havde åbnet mig, var ca. 1-2 cm åben så hun tog lige vandet, lidt i 11 kom veerne så, kl 12 var vi inde på skejby. Der var jeg 2 cm. åben blev undersøgt igen kl. 14 der var ikke sket det store så fik en kapsel mere. ca. 16:30 kaldte vi på jordemoderen der var veerne taget godt til og jeg kom i varmt vand, hvor var det bare vidunderligt!! Var 3 cm åben. ca. 18:30 kom jeg op igen, efter 2 vidunderlige timer i vandet. Var 4-5 cm åben. Og så tog det ellers fart, jeg gik lidt rundt og veerne blev bare mere og mere konstante. jordemoderen kom ind 19:45 ca. fik lige lagt bistik mellem en presvee der kom lige 2 mere, min kære jordemoder spørger så om jeg presser, Jaeh 

- Så op på briksen så undersøger vi lige hvor åben du er.

Mig op på briksen. 

- Jamen jeg forstår da godt du presser hovedet er på vej ud så op med benene. 

2 presveer og så lå jeg med min vidunderlige søn i armene 

Født søndag D. 02-10-11 kl. 20:05, vejede 3900 gram præcis og en dejlig længde på 53 cm.  
Vores lille Oliver Lennon var bare perfekt..

Som alle jordemødre spørger om, skal du så have nummer 2. Og svaret er da helt klart ja, hvis det er så let. Det skal så os siges at lige inden jordmoderen kommer ind kvart i 8 havde jeg lige sagt til min mor og kæreste at sådan skal jeg så have det til kl. 1 i nat måske i længere tid. Så var forbedret på de 1 cm. i timen.. Ikke lige at jeg skulle åbne mig 5 cm og føde på 1 1/2 time  Heh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Janni.

Lyder som en rigtig dejlig drømmefødsel, tillykke med den dejlige dreng 

Anmeld

5. oktober 2011

babyMark

nej hvor er han sød. Rigtig fint navn. Og til lykke med sådan en skøn fødsel. Sådan må min også godt blive

Anmeld

5. oktober 2011

4kløver

Stort tillykke med ham.

Anmeld

5. oktober 2011

Camillakn

Janni. skriver:

Lyder som en rigtig dejlig drømmefødsel, tillykke med den dejlige dreng 

Mange tak, og det var helt bestemt en drømme fødsel .

Anmeld

5. oktober 2011

TrineMine86

Camillakn skriver:

Blev sat i gang med kapsler fredag ved 11 tiden, 16:30 skulle vi så ind igen for at se om der var sket noget, det var der så ikke så en til kapsel og så fik jeg en tid til lørdag kl. 8:30, stadig ikke sket noget fik 2 kapsler, ind igen omkring 14:00 stadig ingenting sket så 2 kapsler igen. Havde lidt veer lørdag aften som så gled ud igen, søndag morgen kl. 8 skulle jeg møde op inde på skejby igen for at blive undersøgt om jeg havde åbnet mig, var ca. 1-2 cm åben så hun tog lige vandet, lidt i 11 kom veerne så, kl 12 var vi inde på skejby. Der var jeg 2 cm. åben blev undersøgt igen kl. 14 der var ikke sket det store så fik en kapsel mere. ca. 16:30 kaldte vi på jordemoderen der var veerne taget godt til og jeg kom i varmt vand, hvor var det bare vidunderligt!! Var 3 cm åben. ca. 18:30 kom jeg op igen, efter 2 vidunderlige timer i vandet. Var 4-5 cm åben. Og så tog det ellers fart, jeg gik lidt rundt og veerne blev bare mere og mere konstante. jordemoderen kom ind 19:45 ca. fik lige lagt bistik mellem en presvee der kom lige 2 mere, min kære jordemoder spørger så om jeg presser, Jaeh 

- Så op på briksen så undersøger vi lige hvor åben du er.

Mig op på briksen. 

- Jamen jeg forstår da godt du presser hovedet er på vej ud så op med benene. 

2 presveer og så lå jeg med min vidunderlige søn i armene 

Født søndag D. 02-10-11 kl. 20:05, vejede 3900 gram præcis og en dejlig længde på 53 cm.  
Vores lille Oliver Lennon var bare perfekt..

Som alle jordemødre spørger om, skal du så have nummer 2. Og svaret er da helt klart ja, hvis det er så let. Det skal så os siges at lige inden jordmoderen kommer ind kvart i 8 havde jeg lige sagt til min mor og kæreste at sådan skal jeg så have det til kl. 1 i nat måske i længere tid. Så var forbedret på de 1 cm. i timen.. Ikke lige at jeg skulle åbne mig 5 cm og føde på 1 1/2 time  Heh

åhh hvor er han skøn

mange gange tillykke med ham

Anmeld

5. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsen

Anmeld

6. oktober 2011

Nessie

Stort tillykke med ham, han er da en skøn lille fyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.