38+0 JM besøg, godt & skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Misscbn

Idag var vi til JM, hvilke både var godt og skidt.

Det gode er at lillemanden står helt fast med hovedet nu 

Og det dårlige er at JM ikke mener at han tager på som han skal, og der ikke er fostervand nok, og derfor skal vi til scanning på hvidovre fredag morgen. 

derefter en samtale med en læge om hvad h*n mener, om jeg skal gå tiden ud eller om jeg skal sættes igang hurtigst muligt.

JM mener at der kan være en chance for at moderkagen ikke giver ham nærring nok da den måske er igang med at "gå i sig selv eller hvad man siger"

er bare glad for at der bliver reageret på det, så vi kan se om han skal ud eller om han kan blive derinde til termin om 14 dage

har selv "kun" tager 6,5 kg på, og i skal da heller ikk lige snydes for et mavebillede her fra Idag 38+0

SUUUK der er laaang tid til fredag syns jeg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Kofoed.

Hold da op, det er da noget af en besked at få, det er da rart nok, at bebse snart kommer ud, men øv det er af den grund. Håber i får gode nyheder på fredag og håber tiden går hurtigt for dig.

Anmeld

5. oktober 2011

Filippa & Liva

Synes din mave er super smuk ...

Min mave er heller ikke særlig stor når man tænker på at termin er lige om hjørnet.

Hvad skønnede din jordemoder da bebs til at veje, siden hun mener han er for lille i vækst?

Anmeld

5. oktober 2011

Misscbn

BigBabyWish skriver:

Synes din mave er super smuk ...

Min mave er heller ikke særlig stor når man tænker på at termin er lige om hjørnet.

Hvad skønnede din jordemoder da bebs til at veje, siden hun mener han er for lille i vækst?

Takker :-) jamen han blev skønnet til 2600 ca og han var ikk rigtig vokset siden sidst vi var der for 3 uger siden :-s og så syns hun det virkede som om der ikk er fostervand nok :-( lidt øv men er glad for at være blevet sendt til scanning på fredag hvor jeg også skal snakke med en læge om, om jeg skal sættes igang

Anmeld

5. oktober 2011

Nessie

Flot mave

Kan godt forstå du synes der er længe til fredag, men trods alt godt at der bliver resgeret på det.

Håber at alt ser fint ud derinde, så du kan gå til termin

Anmeld

5. oktober 2011

Misscbn

Kofoed. skriver:

Hold da op, det er da noget af en besked at få, det er da rart nok, at bebse snart kommer ud, men øv det er af den grund. Håber i får gode nyheder på fredag og håber tiden går hurtigt for dig.

Ja der var en lidt øv nyhed, men er bare glad for de så sender en videre og sørger for at få tjekket det :-) håber osse på at der er gode nyheder fredag, og at lillemanden har det godt :-)

Anmeld

5. oktober 2011

Misscbn

Nessie skriver:

Flot mave

Kan godt forstå du synes der er længe til fredag, men trods alt godt at der bliver resgeret på det.

Håber at alt ser fint ud derinde, så du kan gå til termin

Mange tak :-) og ja det er jeg også rigtig glad for uden tvivl, vi krydser alt vi kan :-)

Anmeld

5. oktober 2011

lycly

blankholm skriver:

Idag var vi til JM, hvilke både var godt og skidt.

Det gode er at lillemanden står helt fast med hovedet nu 

Og det dårlige er at JM ikke mener at han tager på som han skal, og der ikke er fostervand nok, og derfor skal vi til scanning på hvidovre fredag morgen. 

derefter en samtale med en læge om hvad h*n mener, om jeg skal gå tiden ud eller om jeg skal sættes igang hurtigst muligt.

JM mener at der kan være en chance for at moderkagen ikke giver ham nærring nok da den måske er igang med at "gå i sig selv eller hvad man siger"

er bare glad for at der bliver reageret på det, så vi kan se om han skal ud eller om han kan blive derinde til termin om 14 dage

har selv "kun" tager 6,5 kg på, og i skal da heller ikk lige snydes for et mavebillede her fra Idag 38+0

SUUUK der er laaang tid til fredag syns jeg 

Øv, håber alt er som det skal være når I skal til scanning  Men det positive er jo at han ikke tager "skade" af at komme ud, han er jo helt færdig bagt Men det bedste er selvfølgelig hvis han kan blive der tiden ud . 

Anmeld

5. oktober 2011

Filippa & Liva

blankholm skriver:

Takker :-) jamen han blev skønnet til 2600 ca og han var ikk rigtig vokset siden sidst vi var der for 3 uger siden :-s og så syns hun det virkede som om der ikk er fostervand nok :-( lidt øv men er glad for at være blevet sendt til scanning på fredag hvor jeg også skal snakke med en læge om, om jeg skal sættes igang

Okay, vores pige blev også sidst skønnet til at veje 2600 g så også en lille pige som nok kun ville veje ca. 3 kg til termin ifølge min jordemoder .. Men kan godt se at hvis jeres dreng ikke er vokset på 3 uger, at det er derfor hun tænker at moderkagen måske ikke fungerer optimalt.

Jeg skal selv til vækstscanning i morgen, håber din scanning kommer til at gå godt og at alt er helt som det skal være.

Anmeld

6. oktober 2011

Misscbn

LunaLykke skriver:

Øv, håber alt er som det skal være når I skal til scanning  Men det positive er jo at han ikke tager "skade" af at komme ud, han er jo helt færdig bagt Men det bedste er selvfølgelig hvis han kan blive der tiden ud . 

Ja han er heldigvis færdigbagt det er det positive ved det ihvertfald 

og jaa vi håber han har det godt og han bare snyder os lidt derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.