Sygeplejerske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg testede positiv for 1 uge siden og ringede derfor til min læge, de gav mig en to tider første tid om en uge hos en sygeplejerske og næste tid hos min læge om to uger. Jeg er klar over at tiden hos min læge er den egentlige undersøgelse og hvor jeg får vandrejournal , men hvad med tiden hos sygeplejersken? Hvad går det ud på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg testede positiv for 1 uge siden og ringede derfor til min læge, de gav mig en to tider første tid om en uge hos en sygeplejerske og næste tid hos min læge om to uger. Jeg er klar over at tiden hos min læge er den egentlige undersøgelse og hvor jeg får vandrejournal , men hvad med tiden hos sygeplejersken? Hvad går det ud på?

Til mit første besøg hos sygeplejersken fik jeg taget blodprøver og så fik hun de første informationer til vandrejournalen. Den blev så færdigudfyldt til selve lægebesøget

Anmeld

5. oktober 2011

M (:

Anonym skriver:

Vil tro det er endnu en graviditetstest og måske nogle blodprøver, som du så kan få svar på samme dag, som du har konsultation hos lægen? Men ved det ikke.. Har ikke selv stået i den situation - men stort tillykke med spiren skal lyde herfra (:

Anmeld

5. oktober 2011

mizzblondie

Det var der jeg fik bekræftet jeg var gravid. Og så sku der tages en masse blodprøver til div ting som blodtal.

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar piger :-) så blev jeg da det klogere, og kan se frem til at få graviditeten endeligt bekræftet :-)

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Tusind tak for svar piger :-) så blev jeg da det klogere, og kan se frem til at få graviditeten endeligt bekræftet :-)

Du skal ikke regne med at få den bekræftet, det er de gået fra mange steder. Nogen steder gør de, men de fleste steder går man ud fra, at når du har testet positiv, så er du bare gravid Blodprøverne er ikke for at teste for graviditet, men for at teste for sådan noget som fx din blodtype, forskellige sygdomme osv. som skal på din vandrejournal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.