Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så smuk.,..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smuk mavse...fatter ikke, at du allerede er så langt. Tiden går hurtigt.
banditten2011 skriver: Floot mave' Sidder super godt på dig
Floot mave'
Sidder super godt på dig
Mange tak.. det varmer
Mira0911 skriver: Så smuk.,..
Tak søde
Kit skriver: smuk mavse...fatter ikke, at du allerede er så langt. Tiden går hurtigt.
Jeg fatter det heller ikke, det er vidst med at nyde det Inden jeg får set mig om så skal jeg føde hihi
Sujan skriver: Hold da op en smuk mavse... Er lige 2 uger efter dig og har kun en lille bule:-( vil også have mave:-)
Hold da op en smuk mavse... Er lige 2 uger efter dig og har kun en lille bule:-( vil også have mave:-)
Er sikker på du snart får en stor flot mave Min er sådan rigtig kommet inden for de sidste 3 uger.. inden da var det sådan en bule så jeg så små tyk ud istedet hehe
Chalala85 skriver: Så ramte vi uge 18 Jeg er så forelsket i min mave, synes den er blevet så smuk Bøvsen sparker lystigt derud af, far har desværre ikke mærket de små puf endnu men tror ikke det vare længe Eneste gener pt. er halsbrand og træthed. Lever jeg gerne med d 18/10 skal vi til MD, glæder mig så meget
Så ramte vi uge 18
Jeg er så forelsket i min mave, synes den er blevet så smuk
Bøvsen sparker lystigt derud af, far har desværre ikke mærket de små puf endnu men tror ikke det vare længe
Eneste gener pt. er halsbrand og træthed. Lever jeg gerne med
d 18/10 skal vi til MD, glæder mig så meget
Hvor ér den smuk!
UnderCover34 skriver: Hvor ér den smuk!
Tak smukke
Sikken fin mave!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128