Hvor meget spist i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jamen piger, piger, piger hvor meget spist I fra uge 24 og til slut sf jeres graviditet om dagen??:/ føler virkelig sult kontant!! Men spiser ikke kæmpe mængder af gangen med en skive rugbrød eller tilsvarende hver/ hver anden time:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jamen piger, piger, piger hvor meget spist I fra uge 24 og til slut sf jeres graviditet om dagen??:/ føler virkelig sult kontant!! Men spiser ikke kæmpe mængder af gangen med en skive rugbrød eller tilsvarende hver/ hver anden time:/

Er i uge 34/35 nu, og jeg spiser ikke rigtigt, har ingen sult og bliver hurtigt mæt. Så har ikke det der fråderproblem, men tror det er meget normalt at have en stor sult

Anmeld

5. oktober 2011

babyMark

uh....der mellem uge 20 til 30 der var jeg altså enorm sulten. Jeg er 32+5 nu og er måske lidt mindre sulten nu, men tror jeg tog 10 kg på mellem uge 20 og 30 fordi jeg bare kunne spise hele tiden. nu siger væten plus 13-14 kg  

Men tænker da at der er fint, hvis du kan holde dig til rugbrød. Jeg har haft en lang periode, hvor jeg bare har været enormt glad for brød med smør, gerne groft men altså gerne med smør eller nutella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.