Jubiii, så sker der noget :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Karina1

Hej piger

Har været inde på klinikken idag og blive scannet og har dannet 3 flotte æg, et på 11, 12 og 15,5mm, så jeg skal insemineres på søndag Det bliver spædende! - sidste forsøg mislykkes, pga meget tidlig ægløsning, så denne gang blev jeg scannet tidligere og hun kunne se at ægløsningen var "begyndt" 

Jeg er meget spændt, men mine tanker er desværre lige nu, at jeg ikke tror på det nogensinde vil lykkes

Så nu vil jeg pleje mit helbred, ligger med influenza og blev sendt hjem fra arbejde idag, så tanker er langt fra babytanker lige nu, men forhåbligt er det godt, at få tankerne lidt væk fra det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Lisbeth1985

Hvor er det dejligt, at der er mange æg til inseminering

Jeg håber, at alt kommer til at gå godt på søndag og at der snart er en lille bebs på vej til jer

Jeg kender tankerne om, at det måske aldrig lykkes Men jeg er sikker på, at vi begge nok skal få vores største drøm opfyldt en dag - der er bare ikke nogen der ved, hvornår det sker.

Mange  herfra

P.S. God bedring

Anmeld

5. oktober 2011

Levi&LilysMor

Bliver da spændende

at det lykkes denne gang

Anmeld

5. oktober 2011

Karina1

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det dejligt, at der er mange æg til inseminering

Jeg håber, at alt kommer til at gå godt på søndag og at der snart er en lille bebs på vej til jer

Jeg kender tankerne om, at det måske aldrig lykkes Men jeg er sikker på, at vi begge nok skal få vores største drøm opfyldt en dag - der er bare ikke nogen der ved, hvornår det sker.

Mange  herfra

P.S. God bedring

Tusind tak

Det SKAL lykkes for os alle sammen!!!!

Anmeld

5. oktober 2011

Nessie

Uuuhh, hvor bliver det spændende

Selvfølgelig skal det nok lykkes, jeg vil for at det lykkes denne gang

Anmeld

5. oktober 2011

Karina1

Oktoberbaby11 skriver:

Bliver da spændende

at det lykkes denne gang

Ja, det bliver spændende

Tusind tak

Anmeld

5. oktober 2011

Karina1

Nessie skriver:

Uuuhh, hvor bliver det spændende

Selvfølgelig skal det nok lykkes, jeg vil for at det lykkes denne gang

Mange tusind tak

Anmeld

5. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Krydser fingre for at det lykkes!

Anmeld

5. oktober 2011

Karina1

rikkeregnbue skriver:

Krydser fingre for at det lykkes!

Mange tusind tak

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Det lyder som om du har fået produceret dig nogle rigtig fine æg  Jeg vil  for dig på søndag.

Jeg kender desværre også alt for godt tankerne om, at det ikke vil lykkes. Men så plejer jeg at tvinge mig selv til at tænke på noget andet, for det hjælper ingenting at blive trist og ked. For selvfølgelig lykkes det for os. Når vi først sidder med vores ønskebebs i armene, så forsvinder alt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.