Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jep.. NU VIL JEG LÆRE AT SY TULLEBUKSER , så i den anledning har jeg nu fundet en opskrift! Så når den kommer ind af min dør, står den på prøvesygning
Jeg VIL og Jeg SKAL LÆRE DET!! Hvor svært kan det da lige være??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg ville være mest nervøs for om jeg kom op at slås med symaskinen .g. eller fik syet mig selv i fingeren!
er ellers normalt kreativ men det med at sy er jeg bare en spade til
kirsti skriver: jeg ville være mest nervøs for om jeg kom op at slås med symaskinen .g. eller fik syet mig selv i fingeren!
Ja det er også udfordringen her - TÅLMODIGHEDEN mht at komme op og toppes med symaskinen ... Meeeen lærer det jo aldrig hvis jeg ikke prøver og giver det en chance
Malonde1985 skriver: Ja det er også udfordringen her - TÅLMODIGHEDEN mht at komme op og toppes med symaskinen ... Meeeen lærer det jo aldrig hvis jeg ikke prøver og giver det en chance
nope det er rigtig (: du må vise billeder af resultatet
kirsti skriver: nope det er rigtig (: du må vise billeder af resultatet
Hehe... ja viser billeder om nogle år, når jeg er blevet god til det
Malonde1985 skriver: Hehe... ja viser billeder om nogle år, når jeg er blevet god til det
nej vi vil også se kludder billederne så kan det være vi andre også tør prøve
Det er ikke så svært som det ser ud til Jeg har syet 4 par indtil videre.. Allerede nr 2. par var meget nemmere
Janni. skriver: Det er ikke så svært som det ser ud til Jeg har syet 4 par indtil videre.. Allerede nr 2. par var meget nemmere
Åh er det rigtigt??? hvor dejligt at høre
Jeg har en del forskelligt stof, som jeg har syet puder osv af, men vil nu gerne prøve med tullebukser! Og det er jo dejligt billigt og specielt når man selv kan designe og lave bukserne til børnene så laver man vel lige et par hvis de mangler osv... men kan dog godt forestille man bliver så bidt af det, at børnene havner op med temmelig mange bukser
Malonde1985 skriver: Åh er det rigtigt??? hvor dejligt at høre Jeg har en del forskelligt stof, som jeg har syet puder osv af, men vil nu gerne prøve med tullebukser! Og det er jo dejligt billigt og specielt når man selv kan designe og lave bukserne til børnene så laver man vel lige et par hvis de mangler osv... men kan dog godt forestille man bliver så bidt af det, at børnene havner op med temmelig mange bukser
Jeg har syet 2 par til vores søn og 2 par til min niece. Et par bukser tager ikke lang tid at lave, så ja man kan hurtig blive bidt af det
Kan da lige vise dem jeg har lavet
1. par: de grønne
2. de sorte med striber
3. lyserød med prikker
4. lyserød med aber
Det er slet ikke så svært, så det skal du nok få lært hurtigt. God arbejdslyst med det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128