Nu skal vi lære at SY!!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Malonde1985

Jep.. NU VIL JEG LÆRE AT SY TULLEBUKSER , så i den anledning har jeg nu fundet en opskrift! Så når den kommer ind af min dør, står den på prøvesygning  

Jeg VIL og Jeg SKAL LÆRE DET!!  Hvor svært kan det da lige være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

kirsti

jeg ville være mest nervøs for om jeg kom op at slås med symaskinen .g. eller fik syet mig selv i fingeren!

er ellers normalt kreativ men det med at sy er jeg bare en spade til

Anmeld

5. oktober 2011

Malonde1985

kirsti skriver:

jeg ville være mest nervøs for om jeg kom op at slås med symaskinen .g. eller fik syet mig selv i fingeren!

Ja det er også udfordringen her - TÅLMODIGHEDEN mht at komme op og toppes med symaskinen ... Meeeen lærer det jo aldrig hvis jeg ikke prøver og giver det en chance

Anmeld

5. oktober 2011

kirsti

Malonde1985 skriver:

Ja det er også udfordringen her - TÅLMODIGHEDEN mht at komme op og toppes med symaskinen ... Meeeen lærer det jo aldrig hvis jeg ikke prøver og giver det en chance

nope det er rigtig (: du må vise billeder af resultatet

Anmeld

5. oktober 2011

Malonde1985

kirsti skriver:

nope det er rigtig (: du må vise billeder af resultatet

Hehe... ja viser billeder om nogle år, når jeg er blevet god til det

Anmeld

5. oktober 2011

kirsti

Malonde1985 skriver:

Hehe... ja viser billeder om nogle år, når jeg er blevet god til det

nej vi vil også se kludder billederne så kan det være vi andre også tør prøve

Anmeld

5. oktober 2011

Janni.

Det er ikke så svært som det ser ud til  Jeg har syet 4 par indtil videre.. Allerede nr 2. par var meget nemmere 

Anmeld

5. oktober 2011

Malonde1985

Janni. skriver:

Det er ikke så svært som det ser ud til  Jeg har syet 4 par indtil videre.. Allerede nr 2. par var meget nemmere 

Åh er det rigtigt???  hvor dejligt at høre

Jeg har en del forskelligt stof, som jeg har syet puder osv af, men vil nu gerne prøve med tullebukser! Og det er jo dejligt billigt og specielt når man selv kan designe og lave bukserne til børnene  så laver man vel lige et par hvis de mangler osv... men kan dog godt forestille man bliver så bidt af det, at børnene havner op med temmelig mange bukser

Anmeld

5. oktober 2011

Janni.

Malonde1985 skriver:

Åh er det rigtigt???  hvor dejligt at høre

Jeg har en del forskelligt stof, som jeg har syet puder osv af, men vil nu gerne prøve med tullebukser! Og det er jo dejligt billigt og specielt når man selv kan designe og lave bukserne til børnene  så laver man vel lige et par hvis de mangler osv... men kan dog godt forestille man bliver så bidt af det, at børnene havner op med temmelig mange bukser

Jeg har syet 2 par til vores søn og 2 par til min niece. Et par bukser tager ikke lang tid at lave, så ja man kan hurtig blive bidt af det 

Kan da lige vise dem jeg har lavet 

1. par: de grønne

2. de sorte med striber

3. lyserød med prikker

4. lyserød med aber

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2011

Mi

Det er slet ikke så svært, så det skal du  nok få lært hurtigt. God arbejdslyst med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.