Jeg er virkelig splittet med hensyn til evt at få et barn mere.
Da min kæreste og jeg mødte hinanden skulle ingen af os have børn men efter en ferie hvor der var en 2årig med blev vi skruk og fik nr 1 da jeg var 22 og min kæreste 23. Dengang var vi 100% sikre på at vi kun skulle have en.
Vores 1. er nu 5år og jeg tænker lidt at skal det være med en nr 2 er det ved at være tid. Siden han blev født har jeg fået uddannelse, fast arbejde og vi har købt hus hvor der er plads til en mere hvis det skulle være så det materielle er der ingen problemer i.
Mit problem er lidt at jeg kan ikke finde ud af om jeg overvejer en til for hans skyld eller fordi jeg reelt selv har lyst. Hvis vi ikke fik flere ville det ikke genere os, jeg har ikke og har aldrig haft et stort ønske om et fodbold hold. Hverken min kæreste el jeg har haft super gode forhold til vores søskende.
Hvad angår vores første så har mine forældre et plejebarn som han er tæt knyttet til og de to er som brødre så et eller andet sted er han kun semi enebarn.
Jeg har det meget sådan at jeg har det rigtig fint med at vores første nu er så stor at han ikke skal have hjælp til en masse og han kan lege selv og i den stil.
Nej hvor blev det her forvirrende -sorry. Er bare virkelig i vildrede omkring en evt nummer 2
Anmeld