Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lullaby skriver: Kan man have en bh under billede 5?
Kan man have en bh under billede 5?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MSM skriver: Hmm, jeg er alligevel omkring 79.. Tror du jeg kan passe den?? Ved selvfølgelig godt at du ikke kan svare 100% på om jeg kan..
Hmm, jeg er alligevel omkring 79.. Tror du jeg kan passe den?? Ved selvfølgelig godt at du ikke kan svare 100% på om jeg kan..
Tina&Martin skriver: Jo det kan man godt. Jeg havde bare en stropløs bh på. Det kunne man ikke se
Jo det kan man godt. Jeg havde bare en stropløs bh på. Det kunne man ikke se
Uh må hellere vente til den 1 for at se om jeg har råd. Den er ellers superfed og ville gerne eje den.. ak ak...
Tina&Martin skriver: Jeg tror odet godt, men igen er Det Jo svært at sige.
Jeg tror odet godt, men igen er Det Jo svært at sige.
Tror desværre deb bliver for lille. Sad den lidt stram over brystet?? Og er det elastik?
Lullaby skriver: Uh må hellere vente til den 1 for at se om jeg har råd. Den er ellers superfed og ville gerne eje den.. ak ak...
MSM skriver: Tror desværre deb bliver for lille. Sad den lidt stram over brystet?? Og er det elastik?
Tina&Martin skriver: Nej over brystet var den ikke voldsom stram.Jo det Er elastik.
Nej over brystet var den ikke voldsom stram.Jo det Er elastik.
Ok.. Tusid tak for svar..
Må hellere lige vende den med manden når han kommer hjem.. Skriver igen hvis det har interesse og den ikke er solgt..
MSM skriver: Ok.. Tusid tak for svar.. Må hellere lige vende den med manden når han kommer hjem.. Skriver igen hvis det har interesse og den ikke er solgt..
Tina&Martin skriver: Jeg har en anden køber, skal jeg bare sælge den til hende ??
Jeg har en anden køber, skal jeg bare sælge den til hende ??
Ja, det er helt ok..
Tina&Martin skriver: Her er den på. Tag dig ikke af pletterne på kamera linsen
Her er den på. Tag dig ikke af pletterne på kamera linsen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128