Hun elsker at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Mira0911

Lina elsker simpelthen bare at være lysvågen om natten...  Det er rigtig hyggeligt... Men også hårdt...  

Kæmper hvert fald med at holde mig vågen mens jeg giver hende flaske... Tit når hun er færdig med at spise, sætter jeg mig godt til rette med hende i armene så hun ligger godt... Så små blunder jeg altså lige lidt... 

Hendes vågne timer starter mellem kl. 20.00 og 21.00 og helt frem til kl. 4.30 om morgen... Af og til tager hun en powernap på 20 min ca... 

Ja hun skal jo lige lære hvad der er dag og nat og vi skal også lige have en rytme kørt ind først... 

Andre som også tilbringer sig vågen om natten som mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Lina elsker simpelthen bare at være lysvågen om natten...  Det er rigtig hyggeligt... Men også hårdt...  

Kæmper hvert fald med at holde mig vågen mens jeg giver hende flaske... Tit når hun er færdig med at spise, sætter jeg mig godt til rette med hende i armene så hun ligger godt... Så små blunder jeg altså lige lidt... 

Hendes vågne timer starter mellem kl. 20.00 og 21.00 og helt frem til kl. 4.30 om morgen... Af og til tager hun en powernap på 20 min ca... 

Ja hun skal jo lige lære hvad der er dag og nat og vi skal også lige have en rytme kørt ind først... 

Andre som også tilbringer sig vågen om natten som mig? 

Og mig som synes det er træls, at han ikke falder i søvn med det samme, når han får sin natbajer ca kl 3! Med spisning og evt bleskift mår vi snildt op på en time. MEN han sover så fra ca 23-00 til 3-4 stykker og sover så igen til kl 8. Men om aftenen kan vi snildt få ham til at sove, mår han lige har spist... Indtil vi putter ham ind i seng: LYSVÅGEN! og så kan vi starte forfra... Men skal jo så ikke klage, når din prinsesse gerne vil snakke hele natten (hvilket må være ret så hårdt!! :-O)

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Og mig som synes det er træls, at han ikke falder i søvn med det samme, når han får sin natbajer ca kl 3! Med spisning og evt bleskift mår vi snildt op på en time. MEN han sover så fra ca 23-00 til 3-4 stykker og sover så igen til kl 8. Men om aftenen kan vi snildt få ham til at sove, mår han lige har spist... Indtil vi putter ham ind i seng: LYSVÅGEN! og så kan vi starte forfra... Men skal jo så ikke klage, når din prinsesse gerne vil snakke hele natten (hvilket må være ret så hårdt!! :-O)

Du kan tro det er hårdt... Kæmper en kamp om at holde mig vågen når hun får flaske... Powernapper meget i løbet af dagen/aften... 

Dejligt at I kan få Jeres til at sove... 

Anmeld

7. oktober 2011

Sifling

Uuh vores lille Jolan er bare en super sover han får mad ved 23-24 tiden, sover til 4-5 tiden, spiser, sover til 8-9 tiden, sover og vågner så ved 11-12 tiden, hvorefter han så ikke rigtigt sover før 5-6 tiden ud over nogle korte "power naps" Hans rytme gik dog lidt i stykker da jeg begyndte at "aflaste" med mme, hvor han begyndte at vågne meget oftere, men det falte heldigvis hurtigt på plads igen, efter han igen kun får bryst

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Sifling skriver:

Uuh vores lille Jolan er bare en super sover han får mad ved 23-24 tiden, sover til 4-5 tiden, spiser, sover til 8-9 tiden, sover og vågner så ved 11-12 tiden, hvorefter han så ikke rigtigt sover før 5-6 tiden ud over nogle korte "power naps" Hans rytme gik dog lidt i stykker da jeg begyndte at "aflaste" med mme, hvor han begyndte at vågne meget oftere, men det falte heldigvis hurtigt på plads igen, efter han igen kun får bryst

Det må være dejligt at han sover... I nat fik jeg lov til at sove, Lina var rigtig træt og faldt i søvn lige lidt over midnat igår... 

Anmeld

7. oktober 2011

SaNiNa

Det må altså være lidt træls, her har vi kun haft en nat hvor hun lige var lidt vågen ellers så sover hun, så tungt at vi sætter telefonen så hun kan få noget at spise ca hver 4 time.

Hun sover også godt i dag timerne ammer dog hver 1½-3 time alt efter hvordan hun lige sover.

Så en lille søster som går i storbrors fodspor det kan vi lide.

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Det må altså være lidt træls, her har vi kun haft en nat hvor hun lige var lidt vågen ellers så sover hun, så tungt at vi sætter telefonen så hun kan få noget at spise ca hver 4 time.

Hun sover også godt i dag timerne ammer dog hver 1½-3 time alt efter hvordan hun lige sover.

Så en lille søster som går i storbrors fodspor det kan vi lide.

Det er hårdt når det er hver nat... Men det er nu også meget hyggeligt... Jeg powernapper i løbet af natten sammen med hende på maven... Tit kæmper jeg godt nok med at holde mig vågen... 

Dejligt at hun følger storebrors fodspor... 

I nat fik jeg dog lov til at sove fra 1 til 6... 

Anmeld

7. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Det er hårdt når det er hver nat... Men det er nu også meget hyggeligt... Jeg powernapper i løbet af natten sammen med hende på maven... Tit kæmper jeg godt nok med at holde mig vågen... 

Dejligt at hun følger storebrors fodspor... 

I nat fik jeg dog lov til at sove fra 1 til 6... 

Puha jeg er så dårlig til at få sovet lidt i løbet af dagen selvom jeg er ret sikker på min krop ville have rigtig godt af det, men den kan komme til hægterne igen.

Men tanken om at blive lagt og skulle op igen kan jeg slet ikke bære (hvade de smerter)

Ja det er super skønt at hun sover så godt, i nat var det Nicklas som holde os vågen da han kom ud til os allerede kl 1 istedet for kl 6, og så vågnede han kl 4.30 og fik vækket naia som så også lige syntes vi skulle spise og så var Nicklas jo frisk.

Det er tydlig at mærke på Nicklas nu at det er meget længe jeg ikke har kunne være der 100% for ham, så glæder mig til smerterne er væk og vi kan side og hygge igen uden der skal passes på mor mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.