Hva gør i for at holde gang i sex'en derhjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

KOm frisk - hva gør i for at det ikke blir det samme og det samme og det samme og det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg syntes det er svært at holde liv idet, mellem ungerne, arbejdet, husholdningen - kom med jeres bedste fif!

Du kan svare Ano

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym

Jeg er ikke TS

Jeg sytnes også det er svært, også at finde overskud til sex i det hele taget. Mellem madpakker, rengøring og børnenes behov, så er der bare ikke så meget romantik tilbage.

Jeg tror det kræver at man taler sammen om det, altså at man kan snakke om hvad man går og fantasere om. Men som sagt, er vi ikke ligefrem rollemodeller på det område.

Anmeld

5. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

KOm frisk - hva gør i for at det ikke blir det samme og det samme og det samme og det samme??

Kopiere lige mit indlæg fra en anden debat  Der er jo så meget. Men har selvfølgelig endnu ikke fået en baby, men ja jeg gør da mange ting for det 

"Okay, har været sammen med min kæreste i 6 år, og vi har et fantastisk sexliv 

Grunden til dette er netop, som i prøvede.. variation!

Når han er på arbejde så kan jeg sagtens skrive frække ting til ham om hvad jeg laver herhjemme, total turn on for ham. Eller barre skrive hvad jeg har lyst til at gøre ved ham, jeg kan jo intet gøre ved det, da han er på arbejde og så bliver det en "turn on teaser" ..

Ud over det så har jeg små lækre frække natkjoler, har endda en med en lille sløjfe som kan åbnes og så bliver jeg "pakket ud", han elsker det fordi så er jeg en lille gave  hehe .. Men jeg tager kjolerne på på tidspunkter hvor han ikke ved det kommer, så han bliver overrasket over at jeg vimser rundt på den måde, så er det en overraskelses turn on  ..

Andre måder er kun at give nydelse den ene vej, jeg kan f.eks. godt give min kæreste blowjob når han sidder ved computeren og så bare gå når det er "done" .. Han ELSKER det!  ..

Og så selvfølgelig, ha´ sex andre steder end i sengen. Jeg elsker vores spisebord, det har den perfekte højde  .. køkkenbordet er også ideelt, sex i badet er lækkert og hvis man kan få sig til det offentlige steder, så go for it  haha. Måske din mand pludselig vil tænke mere over HVOR han kan have sex og gøre det til en leg  .. "

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym

Vi holder bare ikke liv i det. Vi har haft sex én gang siden vi blev forældre, det er 10 måneder siden nu
- Ikke TS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.