2. jordemorkonsultation :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Vivian87

Så har jeg været til min 2. jordemorkonsultation, og alt var bare PERFEKT var så bange for at hun skulle brokke sig over min vægt, men rent faktisk fik jeg ros for ikke at ha taget ret meget på (sys nu +5 kg er meget, men det sys hun ikke) så er helt oppe og flyve nu over alt den ros

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Mom2012

Vivian87 skriver:

Så har jeg været til min 2. jordemorkonsultation, og alt var bare PERFEKT var så bange for at hun skulle brokke sig over min vægt, men rent faktisk fik jeg ros for ikke at ha taget ret meget på (sys nu +5 kg er meget, men det sys hun ikke) så er helt oppe og flyve nu over alt den ros

Dejligt alt er som det skal være!  

Anmeld

5. oktober 2011

Vivian87

Ann87 skriver:

Dejligt alt er som det skal være!  

Jaer, det er bare vidunderligt

Anmeld

5. oktober 2011

Nessie

Dejligt med lidt ros fra jordemoderen

Jeg synes nu også at 5 kg er rigtig flot, du kan da i hvert fald ikke sige at du spiser for 2

Anmeld

5. oktober 2011

Vivian87

Nessie skriver:

Dejligt med lidt ros fra jordemoderen

Jeg synes nu også at 5 kg er rigtig flot, du kan da i hvert fald ikke sige at du spiser for 2

Hehe, nej det kan du ha ret i det er nok også bare fordi jeg har lidt svært ved at slippe mit første lægebesøg hvor jeg fik at vide at jeg slet ikke burde tage noget på.. Men sys ikke det er helt realistisk slet ikke at tage noget på :/

Anmeld

5. oktober 2011

Nessie

Vivian87 skriver:

Hehe, nej det kan du ha ret i det er nok også bare fordi jeg har lidt svært ved at slippe mit første lægebesøg hvor jeg fik at vide at jeg slet ikke burde tage noget på.. Men sys ikke det er helt realistisk slet ikke at tage noget på :/

Det er da også noget mærkeligt noget at sige. Og så af en læge  Det kan da ikke undgåes at man tager lidt på under en graviditet, baby, fostervand og moderkage vejer jo altså også til.

Jeg tog 10 kg på, og det var både læger og Jm yderst tilfredse med, også selvom jeg i forvejen vejede for meget

Anmeld

5. oktober 2011

Vivian87

Nessie skriver:

Det er da også noget mærkeligt noget at sige. Og så af en læge  Det kan da ikke undgåes at man tager lidt på under en graviditet, baby, fostervand og moderkage vejer jo altså også til.

Jeg tog 10 kg på, og det var både læger og Jm yderst tilfredse med, også selvom jeg i forvejen vejede for meget

Sys nemlig heller ikke det lyder særlig realistisk, men den har nok sat sig fast i baghovedet alligevel :/

Anmeld

5. oktober 2011

Nessie

Vivian87 skriver:

Sys nemlig heller ikke det lyder særlig realistisk, men den har nok sat sig fast i baghovedet alligevel :/

Det lyder som om lægen har haft en dårlig dag, og jeg er sikker på, at JM nok skulle være efter dig, hvis hun syntes du havde taget for meget på.

Men helt ærligt, 5 kg, det er jo bare super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.