min mand laver ALDRIG noget herhjemme mere, han plejer at være HYPER?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2009

bommelomprut

hvad gør jeg? han stener bare foran tv'et dagen lang?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Miamaja

hmm det kan vaere du skal begynde og gaa noegen rundt

Anmeld

29. januar 2009

bommelomprut

hihi

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

Ja jeg vil nu banke hård i bordet og bede ham om at komme i sving... men jeg har heldigvis aldrig haft det problem...

jeg ville ikke side bare og grine af det, jeg mener at man er to om tingende og det ikke kun er den ene...

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

Miamaja skriver:

Lyder som en skide god ide hi hi...

Har du prøvet at snakke med ham?

Min x var sådan han forventet at jeg gjorde det hele og det gjorde jeg jo så, og så blev jeg irriteret over at han ikke gad lave noget så jeg stoppet os så der blev ikke vasket op el vasket tøj el gjort rent selvfølgelig lavet jeg mad da jeg ikke kan undvære min mad
Til sidst blev han så træt af der så sådan ud så han begynde at vaske op gøre rent og vaske tøj og derefter begynde vi at hjælpes ad.

Anmeld

29. januar 2009

malou

Miamaja skriver:

Bedre forslag findes ikke kanon god ide

Anmeld

29. januar 2009

Nemesis

Sæt dig sammen med ham og lav et skema over hvem der laver hvad hvornår..så kommer det sort på hvidt HVOR meget der rent faktisk skal gøres.

Desuden er rengøring med kæresten uden børn, når man kun er iført undertøj utroligt ....sjovt

Anmeld

29. januar 2009

Mormilla

bommelomprut skriver:

hvad gør jeg? han stener bare foran tv'et dagen lang?!

Jeg er igennem det samme lige nu, bare at min sidder ved computeren hele tiden!!! Har sagt til ham at han skal komme igang, men det hjælper ikke Han bliver bare sur.
Men min plan er at vi skal sætte os ned og finde ud af det, men det er lidt svært lige nu da min svoger bor her. Men han flytter om en uge og så skal der snakkes!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.