Alene hjemme - ENTERTAIN ME!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

Astrid P

Nå, tøser... Så sidder man her på en lørdag aften. Kæresten har aften og nattevagt på arbejdet og lille Smills er syg = rimelig kedelig aften!
Så jeg håber på at der er nogle flere der har tænkt sig at hænge ud her på siden i aften, herinde i mit cyber-parallel-univers...
KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Loggidut

jeg skal lige på formulderen...så skal jeg dælme intertain dig do...! så kan du lær det...du hhar selv bedt om det...lol

Anmeld

1. marts 2008

Loggidut

hvad så Astrid...er du her endnu...eller er du gået helt i sort...lol

Anmeld

1. marts 2008

Astrid P

Jeg er her skam stadig. Har lige puttet Smilla og skal nu have hunden ud så den kan slå en streg... Men derefter er jeg klar ved computeren!

Anmeld

1. marts 2008

Loggidut

lol.,..så mangler vi kun alle de andre 700 mennesker...hvor fanden er de i aften....tynen, bacon, marco, grynt, kalija....ja alle de andre....kuuuuk kuk hvor er i....det er kun ivf der har en lovlig grund til ikke at sidde her og underholde mig, når nu jeg lige stjæler to min af min dyrbare tid!8D

Anmeld

1. marts 2008

Rasmine

Har sgu da Q-tid med kæresten.
;)

Anmeld

1. marts 2008

Astrid P

Jajajajaja, Bacon.... Bare tvær i det!!!

Anmeld

1. marts 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Har sgu da Q-tid med kæresten.
;)

q tid med kæresten? hallo...og hvad fanden laver du så her

Anmeld

1. marts 2008

Rasmine

Oops, sorry... :$ Ja ja, så er det vel heller ikke mer q-tid end jeg blæser det op til. Jeg sidder i sofa'en med denne her på knæene, mens Lars sidder i sin stol og lægger/ligger ?? vasketøj sammen, og ser...et eller andet crap på 3'ern. Synes kan de da ikke. Astrid::$ :$ :$ Gik lige gennem min mail, og opdagede at jeg havde glemt dig. Men nu ER det styr på det! Sorry it took so long.

Anmeld

1. marts 2008

Rasmine

Der sku så lige stå SYNGE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.