om at være registreret i RKI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej i kloge kvinder!

hvis man skal i retten på grund af tvist om hvor ens barn skal have bopæl, kan de så finde på at kigge om parterne er registreret i RKI? og vil det have nogen betydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

henh01

Nej det tror jeg bestemt ikke kommer tila t have en indflydelse.. En dprlig økonomi er jo ikke ens betydende med at man ikke kan tage varer på sit barn og at man er en dårlig mor..

Anmeld

5. oktober 2011

millemai

Har ikke prøvet det, så jeg tør ikke udtale mig alt for sikkert.

Men generelt siger man jo, at pengesager ikke må afgøre bopæl og samværssager i øvrigt, hvis der i øvrigt ikke er andre problemer med den pågældende forælder.

Anmeld

5. oktober 2011

kirsti

det tror jeg ikke de kigger på

Anmeld

5. oktober 2011

henh01

de kan vel i bund og grund slet ikke få sådanne oplysninger om dig? Folk har jo tavshedspligt tænker jeg

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

1000 tak for svar.

alle har vel indsigt til RKI?

jamen hvis man måske ikke altid er så god til at betale sine regninger, og måske er havnet i RKI flere gange, så kan der vel såes tvivl om hvorvidt man kommer til at betale sine regninger fremover? hvilket igen kan betyde at man ikke betaler for lys og varme eller leje for den sags skyld og derved bliver smidt ud? det kan jo ikke være godt for et barn?

Anmeld

5. oktober 2011

wamse

Anonym skriver:

1000 tak for svar.

alle har vel indsigt til RKI?

jamen hvis man måske ikke altid er så god til at betale sine regninger, og måske er havnet i RKI flere gange, så kan der vel såes tvivl om hvorvidt man kommer til at betale sine regninger fremover? hvilket igen kan betyde at man ikke betaler for lys og varme eller leje for den sags skyld og derved bliver smidt ud? det kan jo ikke være godt for et barn?

Har været i statsforvaltningen omkring mine børn, af forskellige grunde, og der er aldrig stillet spørgsmål omkring økonomi, så det tror jeg ikke de går ind og ser på. De ser på forældreevnerne, hvilket jo er det de skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.