Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Rigtig skønt... Jeg krydser for at den bliver... Jeg tror altså godt du kan regne med at den er god nok....
Rigtig skønt...
Jeg krydser for at den bliver... Jeg tror altså godt du kan regne med at den er god nok....
det håber jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har i begge mine graviditeter testet positiv 2 dage før mens. Og det har resulteret i et barn og nu er jeg 32+5 med nr 2. så tør også godt sige til lykke til dig men kan godt genkende fornemmelsen af at det tager lidt tid at forstå det rigtigt. Bare vendt når først maven begynder at vokse og sådan, så bliver det rigtig virkeligt. og så synes jeg igen det bliver lidt uvirkeligt, når man nærmer sig fødslen, bare fordi det er så svært at forestille sig hvordan det bette væsen ser ud
babyMark skriver: jeg har i begge mine graviditeter testet positiv 2 dage før mens. Og det har resulteret i et barn og nu er jeg 32+5 med nr 2. så tør også godt sige til lykke til dig men kan godt genkende fornemmelsen af at det tager lidt tid at forstå det rigtigt. Bare vendt når først maven begynder at vokse og sådan, så bliver det rigtig virkeligt. og så synes jeg igen det bliver lidt uvirkeligt, når man nærmer sig fødslen, bare fordi det er så svært at forestille sig hvordan det bette væsen ser ud
mang tak
Tog lige en test igen imorges som sagde positiv så det var bare skønt. skal bare have fanget lægen så hun kan bekræfte det.
men håber den lille spire blir derinde.
den er da sikker nu! Lægen bruger også bare en urinstav. Her anden gang ringede jeg bare til min læge og fortalte at jeg var gravid og så fik jeg en tid i uge 10 til at lave vandrejournal mm
Men altså der noget med en læges autoritet der gør at man stoler lidt mere på det måske ....pøj pøj i hvert fald
babyMark skriver: den er da sikker nu! Lægen bruger også bare en urinstav. Her anden gang ringede jeg bare til min læge og fortalte at jeg var gravid og så fik jeg en tid i uge 10 til at lave vandrejournal mm Men altså der noget med en læges autoritet der gør at man stoler lidt mere på det måske ....pøj pøj i hvert fald
hehe ja det har du fuldstændigt ret i . jo mange tak
Vivian87 skriver: Jeg testede 4 dage før tid og er nu 27+5 med en vidunderlig lille, aktiv prinsesse
Jeg testede 4 dage før tid og er nu 27+5 med en vidunderlig lille, aktiv prinsesse
hvor skønt
håber os min graviditet holder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128