Lidt hjælp de damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej de Damer

Igår fandt jeg ud af at jeg er Gravidsådan ca 4 uger henne måske lidt mere. Mig og kæresten gik fra hinanden for 1½ uge siden. Abort er slet ikke på tale, da jeg er i mod abort.

Jeg har før hen snakket med min Eks om hvis nu at det skete at jeg blev gravid beholdte jeg barnet ligemeget hvad os selv om det var imod hans vilje, han kom med en dum bemærkning med at man kunne jo bare blive sparket i maven så

Så hvad nu fortæller jeg ham det eller ej ?

Han er faren så han har jo ret til at vide det, men er bange for hans rektion(staves).

Det skal os siges at han ikke er dansker.

Jeg er selv dansker og har 2 børn i forvejen og er 29 år

Håber ati kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hej de Damer

Igår fandt jeg ud af at jeg er Gravidsådan ca 4 uger henne måske lidt mere. Mig og kæresten gik fra hinanden for 1½ uge siden. Abort er slet ikke på tale, da jeg er i mod abort.

Jeg har før hen snakket med min Eks om hvis nu at det skete at jeg blev gravid beholdte jeg barnet ligemeget hvad os selv om det var imod hans vilje, han kom med en dum bemærkning med at man kunne jo bare blive sparket i maven så

Så hvad nu fortæller jeg ham det eller ej ?

Han er faren så han har jo ret til at vide det, men er bange for hans rektion(staves).

Det skal os siges at han ikke er dansker.

Jeg er selv dansker og har 2 børn i forvejen og er 29 år

Håber ati kan hjælpe mig 

Først lige en  Træls situation at stå i!

Det er DIN krop og du kan gøre som du selv ønsker. Ingen kan tvinge dig til en abort.

Jeg ville personligt kontakte ham og aftale at mødes over en kop kaffe eller noget. Og så forklare ham stille og roligt hvordan landet ligger. Hvis han begynder at skabe sig åndssvag, synes jeg bare du skal sige at du havde gjort klart for ham hvad du ville gøre i sådan en situation! Og desuden, hvis manden er så hunderad for at du skulle bliver gravid kunne han vel selv have beskyttet sig. (Jeg kunne ikke forestille mig at i både brugte p-piller OG kondom?)

Håber alt godt for dig

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

xoxotasha skriver:

Det er DIN krop og du kan gøre som du selv ønsker. Ingen kan tvinge dig til en abort.

Jeg ville personligt kontakte ham og aftale at mødes over en kop kaffe eller noget. Og så forklare ham stille og roligt hvordan landet ligger. Hvis han begynder at skabe sig åndssvag, synes jeg bare du skal sige at du havde gjort klart for ham hvad du ville gøre i sådan en situation! Og desuden, hvis manden er så hunderad for at du skulle bliver gravid kunne han vel selv have beskyttet sig. (Jeg kunne ikke forestille mig at i både brugte p-piller OG kondom?)

Håber alt godt for dig

og så lige et til trådstarter

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Håber alt godt for dig

mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.