Hej tøser..
Ved ik hvad jeg vil med denne tråd.. Nok bare tude lidt over min situation..
Jeg har lige været ude og snakke med lederen på mit job.. Har været i en børnehave de sidste 4 uger (løntilskud) Og da jeg startede døjede jeg ikke med noget.. Men den sidste 1½ uge har bare været SÅ hård.. Lægen snakker om bækkenløsning, Men har en tid hos hende imorgen.. jeg har de vildeste smerter i mine hofter/bækken. Og det er bare næsten blevet så slemt på nul-komma-fem.. Jeg vågner flere gange hver nat, når jeg skal vende mig i sengen.. Fordi det simpelthen gør så ondt.
En tur ned og handle er et helvede. og en "hård" dag giver 2 dage på sofaen.. jeg er vant til at arbejde i landbrug, og knokle hver dag. Motionere i motionscenter og gå lange ture med hunden.. Nu kan jeg knap nok klare at gå en tur med støvsugeren her hjemme 
Heldigvis har jeg en rigtig sød leder på mit job, der siger at jeg skal tænke på mig selv, og ikke på dem. Så hvis det er en sygemelding der skal til, så syns hun det er det vi gør. For jeg skal ikke gå og ha ondt.
Men.. IH.. Hader at gå der hjemme og føle mig total afskåret fra omverden.. Eller.. ja.. Jeg vil jo gerne arbejde. Komme ud blandt kollegaer osv hver dag. Føle at man kan bruges til noget.
Ud over alt dette så står vi med en kælder der skal total renoveres. Der er blevet fundet skimmel i nogle gips vægge der ikke er lavet optimalt. Så det har vi slåsset med ejerskifteforsikringen om.. Og er ENDELIG gået iorden. og byggeriet kan nu gå igang.. UDEN mig.. Min kæreste og svigerfar er begge håndværkere, så de laver det meste selv (ud over fjernelsen af svampen..)
Men når jeg ikke engan kan klare at støvsuge vores lille hus ( ca. 100m2) hvordan skal jeg så klare at se på at de bare knokler.. ØV altså..
Nårh.. tråden blev lidt lang.. Trængte bare til at komme ud med lidt damp.. Pyha..
Anmeld