Kan stadig ikke mærke liv :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

GitteC78

Hej

Jeg er i uge 19 og venter mit andet barn. Da jeg ventede mit første barn mærkede jeg liv første gang i uge 20 pga delvis forliggende moderkage.

Denne gang mærkede jeg små blob i ca uge 14/15, men har ikke mærket noget siden . Jeg går og bliver lidt nervøs for om der er noget galt med den lille eller om jeg også denne gang har forliggende moderkage eller også er det fordi jeg ikke ligger mærke til det da jeg har nok at se til med min søn...

Men lidt nervøs er jeg stadig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Øst

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg er i uge 19 og venter mit andet barn. Da jeg ventede mit første barn mærkede jeg liv første gang i uge 20 pga delvis forliggende moderkage.

Denne gang mærkede jeg små blob i ca uge 14/15, men har ikke mærket noget siden . Jeg går og bliver lidt nervøs for om der er noget galt med den lille eller om jeg også denne gang har forliggende moderkage eller også er det fordi jeg ikke ligger mærke til det da jeg har nok at se til med min søn...

Øv! Jeg ved slet ik noget om det.. Er førstegang og tror kun måske jeg kan mærke det selv.. Det startede for måske 2-3 uger siden. Troede det var luft i maven og slog det hen og kunne ikke mærke noget i en uges tid eller sådan noget. Men nu er jeg begyndt at lægge mærke til det igen og syns det er det samme bare lidt tydligere.

Tænker at hvis det ER den lille så har jeg sikkert bare ikke være opmærksom nok de andre uger

Så måske det bare er fordi du har meget at se til tænker jeg!?!  det håber jeg da i hvert fald på

Hvis du er i uge 19 skal du så ik snart til skanning??

Anmeld

5. oktober 2011

Babylil

GitteC78 skriver:

Hej

Hmm.. Jeg ved ikke om jeg kan mærke liv, hvordan mærker man det?

Jeg venter tvillinger og den ene moderkage er også forliggende. Kan jeg så ikke mærke liv? 

Anmeld

5. oktober 2011

GitteC78

Øst skriver:

Øv! Jeg ved slet ik noget om det.. Er førstegang og tror kun måske jeg kan mærke det selv.. Det startede for måske 2-3 uger siden. Troede det var luft i maven og slog det hen og kunne ikke mærke noget i en uges tid eller sådan noget. Men nu er jeg begyndt at lægge mærke til det igen og syns det er det samme bare lidt tydligere.

Tænker at hvis det ER den lille så har jeg sikkert bare ikke være opmærksom nok de andre uger

Så måske det bare er fordi du har meget at se til tænker jeg!?!  det håber jeg da i hvert fald på

Hvis du er i uge 19 skal du så ik snart til skanning??

Da jeg ventede min søn sidste år kunne jeg i uge 20 mærke meget små spark. Jeg kan huske at det føltes meget sjovt som luft i maven.

Jo jeg skal til scanning næste fredag d 14 okt. Jeg glæder mig sååå meget og forhåbentligt for vi kønnet af vide

Anmeld

5. oktober 2011

GitteC78

Babylil skriver:

Hmm.. Jeg ved ikke om jeg kan mærke liv, hvordan mærker man det?

Jeg venter tvillinger og den ene moderkage er også forliggende. Kan jeg så ikke mærke liv? 

Det er svært at sige hvordan det mærkes, lidt som luft i maven og som meget små spark....

Jo du skal nok kunne mærke liv men når man har foreliggende moderkage vil man først kunne mærke det senere end andre... Jeg tror også denne gang jeg har foreliggende moderkage, for jeg skulle have kunnet mærke noget nu.

Anmeld

5. oktober 2011

<3

Tror du bare har travlt. Jeg synes også sparkene er blevet til puf men de er der stadig. Mon ikke du har foranliggende moderkage igen?

Kh Kirsten

Anmeld

5. oktober 2011

GitteC78

mrs X skriver:

Tror du bare har travlt. Jeg synes også sparkene er blevet til puf men de er der stadig. Mon ikke du har foranliggende moderkage igen?

Kh Kirsten

Jo jeg tror du har ret at jeg har for travlt og måske foreliggende moderkage. Da jeg ventede Daniel kunne jeg ligge og slappe af  og rigtigt nyde det, men nu render jeg rundt og laver en masse og tager mig nok ikke tid til at mærke efter...

Anmeld

5. oktober 2011

Øst

GitteC78 skriver:

Da jeg ventede min søn sidste år kunne jeg i uge 20 mærke meget små spark. Jeg kan huske at det føltes meget sjovt som luft i maven.

Jo jeg skal til scanning næste fredag d 14 okt. Jeg glæder mig sååå meget og forhåbentligt for vi kønnet af vide

Åhh  så er ventetiden til du skal se den lille ik så lang.. Og så skal du helt sikkert nok se den danse he he!

Håber du kommer med en lille update på kønnet så

Anmeld

5. oktober 2011

<3

GitteC78 skriver:

Jo jeg tror du har ret at jeg har for travlt og måske foreliggende moderkage. Da jeg ventede Daniel kunne jeg ligge og slappe af  og rigtigt nyde det, men nu render jeg rundt og laver en masse og tager mig nok ikke tid til at mærke efter...

Lige præcis nr. 2 har det allerede hårdere Jeg mærker heller til nr 2 i maven som jeg gjorde med nr.1.

Sådan er det vist bare.

Kh Kirsten

Anmeld

5. oktober 2011

GitteC78

Øst skriver:

Åhh  så er ventetiden til du skal se den lille ik så lang.. Og så skal du helt sikkert nok se den danse he he!

Håber du kommer med en lille update på kønnet så

Nej heldigvis er vente tiden ikke så lang mere . Glæder mig også til min mand skal se vores baby for første gang....

Jeg skal nok komme med en update hvis vi får kønnet af vide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.