ultralyd uge 7.. vaginalt eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Jelles

hey tøsser...

jeg skal til scanning i aften, på gyn. klinikken... ville bare lige høre, om nogen ved om det foregår vaginalt eller?

ville nemlig gerne have min mands to små drenge på 6/7 år med ind, og se hjertet banke, men ski ikke hvis det er vaginalt....

Vi skal fortælle dem det idag, og vi er så spændte.... den ældste beder nemlig konstant om en lille søster eller lille bror mere :-D

Den ene spørger ofte ,, sandie, skal du ikke snart være mor også? hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

viben

Det var det i hvert fald med mig  Krydser alt hvad der krydses kan

Det var først igår da jeg blev scannet (10+1) at han sagde at han måske skulle scanne udvendigt, men der kunne man stadig fint se det hele vaginalt.

Anmeld

6. oktober 2011

Miss Juul

Tillykke med graviditeten

Jeg blev scannet i uge 7, og der var det vaginalt ihvertfald :-S

Tror at babyen stadig ligger for langt nede til de ville kunne se det på en alm. mave-scanning (men jeg ved det faktisk ikke)

Anmeld

7. oktober 2011

Zanders_moar

Det er højst sandsynlig vaginalt. Men jeg kan huske at ved min sidste graviditet, der lagde hun et stort håndklæde over og så var lyset slukket og dem der var med, de sad helt op ved mit hovede - så de havde slet ikke fornemmelse for at det forgik vaginalt, de var meget mere optaget af det der var på skærmen! 

Så jeg vil mene at du sagtens kan tag drengene med ind - men i bund og grund, en smags sag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.