Pas på hvad man ønsker sig hahahaha...gode råd søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Jelles

norenberg skriver:

Ja, 4 dage efter jeg havde født vejede jeg 24 kg mindre end da jeg stod med min positive graviditets test...kroppen var også kørt fuldstændig i smader...

Hold da op det lyder da helt vildt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Janni.

Nu har jeg ikke læst alle indlæg igennem, ville bare lige hurtigt kommentere på din tråd. Øv øv med kvalmen 

Min søster prøvede at købe et armbånd igår der hedder Seaband. Det tog kvalmen indenfor få min. Har dog ikke hørt fra hende idag endnu, så er spændt på det virker endnu. 

Du kan læse mere om det her: 

http://www.seaband.dk/ 

De lover pengene retur hvis ikke det virker. Så måske et forsøg værd? 

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Janni. skriver:

Nu har jeg ikke læst alle indlæg igennem, ville bare lige hurtigt kommentere på din tråd. Øv øv med kvalmen 

Min søster prøvede at købe et armbånd igår der hedder Seaband. Det tog kvalmen indenfor få min. Har dog ikke hørt fra hende idag endnu, så er spændt på det virker endnu. 

Du kan læse mere om det her: 

http://www.seaband.dk/ 

De lover pengene retur hvis ikke det virker. Så måske et forsøg værd? 

Super... tak

Anmeld

5. oktober 2011

Janni.

Jelles skriver:

Super... tak

Snakker lige med hende nu  Og de virker stadig. Tog 20 min så virkede de igen. Man skal tage dem af når kvalmen. 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

Janni. skriver:

Snakker lige med hende nu  Og de virker stadig. Tog 20 min så virkede de igen. Man skal tage dem af når kvalmen. 

Her virker armbåndene, har eller bare haft det super super skidt og bare langt på langs på sofaen

Men eller frugt, salat, toastbrød med smør alt der ikke ligger tungt i maven

Anmeld

5. oktober 2011

Fru.Mäes <3

De første 8 uger, havde jeg kvalme HELE tiden og der spiste jeg TUCK kiks, og ristet toast.. De næste 8 uger, var jeg så ramt - at jeg fik piller af lægen - kunne INTET holde i mig!

Men pillerne virkede på mig

Anmeld

5. oktober 2011

Moms

Det vigtigste for mig var at sørge for ikke at blive sulten. På et tidspunkt skulle jeg spise hver time for ikke at få kvalme. Jeg havde altid mad med mig.

Jeg havde altid mad på natbordet, så jeg kunne tage noget hvis jeg vågnede om natten og stoppe noget ind lige så snart vækkeuret ringede.

Jeg spiste meget banan, suppleret med knækbrød, havde altid en müslibar, en banan og noget at drikke på mig. Gerne en lille kakaomælk.

Min jordmoder sagde til mig at en skive ost var nok til at dække kalkbehovet, så hvis du kan få sådan én ned, vil det nok også være godt.

Søg lidt på baby.dk. Der har været mange tråde som din før :-)

Tillykke med graviditeten og held og lykke med forhåbentlig snart overstået kvalme. Obs. jeg fik den først i uge 12 og den varede til uge 16.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.