Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Tøser.. Så kom dagen hvor jeg endelig kan se en ende på at den lille mand vil ud... Men hold da op et chok jeg fik her lidt over 6.. .. Vågnede ved at jeg "tissede" lige så stille og røg ud på wc'et hvor jeg kunne se mit bind var helt vådt.. HM... skiftede det og gik i seng igen... vågnede 2 min efter og kunne mærke jeg "tissede" igen.. ud og skifte og dette bind var osse fyldt.. Så et opkald til Fødegangen og de bad mig om at holde min tid her kl 8.30 hvis ellers ikke veerne tog til.. WUUHUU.... Mon han kommer ud idag.. ??..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Hey Tøser.. Så kom dagen hvor jeg endelig kan se en ende på at den lille mand vil ud... Men hold da op et chok jeg fik her lidt over 6.. .. Vågnede ved at jeg "tissede" lige så stille og røg ud på wc'et hvor jeg kunne se mit bind var helt vådt.. HM... skiftede det og gik i seng igen... vågnede 2 min efter og kunne mærke jeg "tissede" igen.. ud og skifte og dette bind var osse fyldt.. Så et opkald til Fødegangen og de bad mig om at holde min tid her kl 8.30 hvis ellers ikke veerne tog til.. WUUHUU.... Mon han kommer ud idag.. ??..
Ihhh hvor spændende!!! Krydser fingre og sender noget vestøv afsted til dig
Hvor er det spændende...
Husker tydeligt med Julie... Fik en tid til igangsættelse og wupti hun valgte selv at komme på selve dagen igangsættelsen var... Det hele startede så 4½ døgn før hun kom til verden...
Held og lykke.... Glæder mig til at læse du har født...
Ihh det lyder spændende. Lykke til!
Ved du hvordan babyen vender?
Det kunne jo være fedt hvis du kunne undgå igangsættelse.
Moms
Ha en rigtig god fødsel
MASSER af ve-støv herfra... Vi ser frem til masser af billeder når lillemanden vil frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128