Kan ikke sove om natten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vi fik besked om graviditet i mandags, og siden har jeg ikke kunnet sove ordentligt om natten. Jeg er super glad for at vi skal have barn, drømmer bare afsindigt meget om det om natten - jeg kan ikke længere sove en halv nat uden at være vågen, vende og dreje mig 1.000 gange Og jeg har kun haft drømme om babyer og børnetøj siden. Føler det er lidt for tidligt? Er kun 6+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Vi fik besked om graviditet i mandags, og siden har jeg ikke kunnet sove ordentligt om natten. Jeg er super glad for at vi skal have barn, drømmer bare afsindigt meget om det om natten - jeg kan ikke længere sove en halv nat uden at være vågen, vende og dreje mig 1.000 gange Og jeg har kun haft drømme om babyer og børnetøj siden. Føler det er lidt for tidligt? Er kun 6+3

Sådan havde jeg det også det første stykke tid ;-)

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nå okay :-) så er jeg da ikke den eneste. Havde du det en længere periode?

Anmeld

5. oktober 2011

Tullemuzz

Sådan havde jeg det også og kan stadig have det drømmen ændre sig bare jo længere man kommer hen jo mere klarer går det op for ens underbevidsthed at der er en lille spirer 37+0

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

Jeg er også 6+3 idag, og har det på samme måde... sover så dårligt.... tror det er fordi der farer så mange tanker og bekymringer igennem en... man vil gerne over på den anden side af 2. trimester, og have overstået NF osv.... :-)

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

Havde det også selv sådan... Alle de drømme man drømmer undervejs er meget normalt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.