Hello boys and girls 
Synes lige jeg ville give en opdatering på min graviditet, selvom jeg nu ikke har haft fortalt så forfærdeligt meget.
Som overskriften siger, er jeg i dag 24 uger og 1 dag henne og nøøøøøøj hvor går tiden altså pludselig stærkt!
Føler nogengange det var i går, at jeg stod med hjertebanken for om nu testen var positiv eller negativ!
Som jeg har brokket mig over før, så det eneste jeg "mangler" nu, er maven
Den er væk.. Og har slet ikke rigtig været her. Jeg synes selv, at jeg bare ligner en omvandrende flodhest, men jaja.. Jeg må vente tålmodigt, den skal nok komme! Håber jeg 
Udover det har jeg det egentlig en meget ok graviditet, hvis man ser bort fra, at jeg for ikke så længe siden fik konstateret bækkenløsning! Spørg mig lige om det er øv!
Og så tror jeg forresten snart, at min kæreste er ved at få gigantisk stress pga. mine skide hormoner! 
Et godt eksempel på hvorfor:
I dag gik han ned for at vaske tøj, da han kom tilbage fandt han mig grædende inde i sengen fordi jeg havde altså fundet en trøje i mit tøj som ikke var min! Og kunne ikke finde ud af hvis det var.. Hm nå ja, ups
(Skal lige siges vi bor i lejlighed og deler vaskekælder med en milliard andre, bare så han ikke lige pludselig bliver mistænkt for utroskab
)
Nu glæder jeg mig bare til januar hvor min dejlige lille pige engang skulle komme til verdenen! Termin: 23 Januar, men jeg regner/tror nu først hun kommer først i Februar
Men det må tiden vel vise.
UH JA! Og så er det snart juuuuuuuuuuuuul
LÆKKERT!
Kram herfra! 
Anmeld